Håndfri sæt i bilen med to mobiler?
Fra : Amok

Dato : 02-02-07 12:27

Kan man få håndfri sæt til telefoner der kan fungere med to
forskellige telefoner via bluetooth uden at man skal til at indstille
telefonerne eller det håndfri sæt hver gang man skifter telefon?

../Anders

Fra : Jens

Dato : 02-02-07 12:54

> Kan man få håndfri sæt til telefoner der kan fungere med to
> forskellige telefoner via bluetooth uden at man skal til at indstille
> telefonerne eller det håndfri sæt hver gang man skifter telefon?

Ja - det kan Ericssons ihvertfald. Der kan tilmeldes 5 (så vidt jeg husker)
telefoner samtidig, og hf-kittet vælger selv den tilgængelige telefon, når
der sættes tænding på bilen. Hvis der er flere telefoner ombord, så vælges
den sidst benyttde. Der kan efterfølgende skiftes mellem de enkelte
telefoner i bilen ved tryk på en enkelt knap!

Funker perfekt!

Tror nok, at NOkia har tilsvarende.

Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-02-07 13:25

Amok skrev:

> Kan man få håndfri sæt til telefoner der kan fungere med to
> forskellige telefoner via bluetooth uden at man skal til at indstille
> telefonerne eller det håndfri sæt hver gang man skifter telefon?

Ja. Jeg har en SE T610 og en SE K700, og så har jeg et Nokia
hovedsæt (HS 11W). K700 er registreret som den primære mobil, men
hvis kun én af dem er tændt, kobler hovedsættet sig til den når
det bliver tændt helt uden menneskelig medvirken.

--
Bertel

Fra : Stig Christensen

Dato : 02-02-07 17:44

"Amok" <anders.moerk@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har 2 Parrot-sæt og de finder selv den af telefonerne
der er tilstede, og den husker også hvem de brugte bilen sidst.
www.Parrot.biz

Stig