sonofon "fri zone"?
Fra : Peter T.

Dato : 02-02-07 10:42

Jeg er netop blevet tilbudt "fri zone" fra sonofon, hvor jeg kan indtaste
adressen på den lokation, hvor jeg mener jeg snakker mest i telefonen. Det
er så herhjemme.
I gamle dage skulle man ringe op til et bestemt nummer og lade telefonen
være tændt i et bestemt tidsrum for at definere billigzonen. Er det ikke
sådan mere?

For jeg husker, at en af mine venner fik indkranset hele århus på den måde
ved at han en nat ræsede rundt på ringvejen i bil i dette tidsrum, hvor
telefonen var åben, så han fik billig zone i hele århus indenfor ringvejen.
:)

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-02-07 13:00

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> posting:

>I gamle dage skulle man ringe op til et bestemt nummer og lade telefonen
>være tændt i et bestemt tidsrum for at definere billigzonen. Er det ikke
>sådan mere?

Nej. Da jeg selv for et år siden skulle angive zonen, skete det ud
fra en adresse. Udvidelsen af den (grundet jeg ikke altid blev
"fanget" på adressen) skulle ske med en oprigning til Sonofon med
angivelse af opkaldstidspunkt og opkaldsnummer for denne
"ufangning".

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Peter T.

Dato : 02-02-07 15:10

Christian Bohr-Halling udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> "fanget" på adressen) skulle ske med en oprigning til Sonofon med
> angivelse af opkaldstidspunkt og opkaldsnummer for denne

Æv okay. :)

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 02-02-07 18:53

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> I gamle dage skulle man ringe op til et bestemt nummer og lade telefonen
> være tændt i et bestemt tidsrum for at definere billigzonen. Er det ikke

Nej!

> [...]
> ved at han en nat ræsede rundt på ringvejen i bil i dette tidsrum, hvor
> telefonen var åben, så han fik billig zone i hele århus indenfor

Nok derfor!

Fra : Peter T.

Dato : 03-02-07 01:26

Carsten (H) udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nok derfor!

Det var da smart tænkt af ham. ;)

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 03-02-07 14:08

> Det var da smart tænkt af ham. ;)

ja og alle andre der gjorde det samme som ham, den gang.