Telmore, kort tale / lang tale?
Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-02-07 19:39

Hej

Hvor lang tid er lang tale og kort tale hos Telmore, hvis der overhovedet er
tid det går på. Jeg har pløjet rundt på deres hjemmeside, men udet at finde
den information.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars C

Dato : 01-02-07 20:57

Kim Kristensen skrev:

> [...]
>tid det går på. Jeg har pløjet rundt på deres hjemmeside, men udet at finde

Du kan se her hvornår det kan betale sig med Lang Tale/Kort Tale her
https://www.telmore.dk/signup/rating/info.do
Hvad der er hvad er vidst et fortolknings spørgsmål ;)

--
Lars C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-02-07 08:41

Lars C skrev:

> Hvad der er hvad er vidst et fortolknings spørgsmål ;)

Tommelfingerregel: Balancepunktet ligger ved 2,5 minut. Hvis
samtalerne som regel er længere end det, er lang tale billigst.

--
Bertel

Fra : Snakee

Dato : 04-02-07 02:30

Thu, 01 Feb 2007 19:39:11 +0100. skrev Kim Kristensen:

> Hvor lang tid er lang tale og kort tale hos Telmore, hvis der overhovedet er
> tid det går på. Jeg har pløjet rundt på deres hjemmeside, men udet at finde
> den information.

Det har ikke noget med tid sådan set at gøre men med måden der afregnes
på. Kort tale er for folk der kun laver korte opkald, her er minutprisen
lidt højere men til gengæld afregnes der pr. påbegyndt sekundt.

Lang tale er så til folk der holder længere samtaler ad gangen. Her er
minutprisen noget lavere men tilgengæld afregnes pr påbegyndt minut.

Er det så så vigtig kan man spørge sig selv

hvis man har lang tale og laver et kort opkald betaler man for hele
minuttets pris også selvom din samtale kun vare i 1 sekundt. Med kort
tale betaler du kun for det 1 sekundt dit opkald varer.

Til begge priser skal der selvfølgelig regnes opkaldsafgift som
sædvanelig så du må igeng med regnemaskinen for at finde ud af om det
ene kan svare sig frem for det andet.

Snakee

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-02-07 20:24

On a server far far away, Thu, 1 Feb 2007 19:39:11 +0100, Kim Kristensen
wrote:

> Hvor lang tid er lang tale og kort tale hos Telmore, hvis der overhovedet er
> tid det går på. Jeg har pløjet rundt på deres hjemmeside, men udet at finde
> den information.

Der er da et fint skema her: https://www.telmore.dk/signup/rating/info.do

Jesper Hansen