Telmore - farvel og tak
Fra : HH

Dato : 01-02-07 13:33

Nu har telmore (tdc) hævet udlandstaksten til 8 kr pr. 5 februar.

Jeg har mest brug for mobilen i udlandet (på ferier) så det betyder en del
med priserne i udland.

Ellers ringer jeg kun ca. 5 min. om dagen og sender max 1 sms pr. dag.

På telestyrelsens hjemmeside kan man få foreslået billigste selskab, men de
har ikke udlands telefoni med i billedet.

Jeg har så set lidt på 3 mobil som er billig i udlandet, men med et mindste
forburg på 199 pr måned så .....

Kan nogen her hjælpe med forslag til et selskab ?

Mvh HH

Fra : Per Thomsen

Dato : 01-02-07 13:52

> [...]
> mindste forburg på 199 pr måned så .....
>
> Kan nogen her hjælpe med forslag til et selskab ?

Hvis det er et selskab, der bruger TDC's net (i hvert fald Telmore og
Unotel) er det med den såkaldte 'Feriepakke'.

Per

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-02-07 14:07

On Thu, 1 Feb 2007 13:32:52 +0100, HH wrote:

> Jeg har så set lidt på 3 mobil som er billig i udlandet, men med et mindste
> forburg på 199 pr måned så .....

Det mindsteforbrug kommer af at man køber en tlf. men tilskud. Køber du
ikke en mobil fra dem er mindsteforbruget væsentligt mindre.

--
:: J.K.Arning :: 01-02-2007 14:04:45 :: http://arning.dk ::

Fra : Nismo

Dato : 01-02-07 19:00