Samsung C100 blinker gult (under opladning~
Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-01-07 09:56

Min Samsung C100 har nogle år på bagen efterhånden, men jeg har
aldrig set det her før. Jeg tror kun det er under opladning, at
den lille diode i toppen (som kan afgive mange farver) blinker
gult i mønstret: blink-blink---blink-blink---blink-blink... Den
gør det med jævne mellemrum og jeg tror den laver 5-10 dobbelt-
blink, før den holder en pause. Displayet fortæller ikke noget.

Er der nogen der har en idé om hvad det kan skyldes?

--
%uname -sr
FreeBSD 6.2-STABLE

Fra : Snakee

Dato : 04-02-07 02:42

Wed, 31 Jan 2007 09:56:02 +0100. skrev Lars Stokholm:

> Er der nogen der har en idé om hvad det kan skyldes?

Jeg kender ikke telefonen men her er mit gæt:

Da du siger den har mange år på bagen få det mig til at tænke at det
kan være batteriet der er ved at være slut. Ladekredsløbet afviser
simpelthen at oplade batteriet i perioder måske fordi batteriet er slidt
op.

Jeg ved det ikke med sikkerhed men har du muligheden for at låne et
batteri til test kan du jo altid efterprøve det selv.

Snakee