Datakabel
Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 30-01-07 22:34

Hej.

Jeg har købt en Nokia 5140i og skal ha' købt et datakabel CA-42. Er et
uoriginalt kabel til 60-70 kr. godt nok, eller skal jeg købe et originalt
til 2-400 kr.?

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Optimus Prime

Dato : 31-01-07 10:09

Asbjørn M. Nielsen skrev:
> Jeg har købt en Nokia 5140i og skal ha' købt et datakabel CA-42. Er et
> uoriginalt kabel til 60-70 kr. godt nok, eller skal jeg købe et
> originalt til 2-400 kr.?

Jeg har brugt et uoriginalt til min i sin tid - desværre er 5140 ikke
ægte USB; men en seriel forbindelse på et USB stik, så man skulle
installere nogle ekstra drivere før det virkede...

Købte på QXL og mener jeg gav omkring 30kr + porto

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 31-01-07 13:11

Optimus Prime skrev:

> [...]
> installere nogle ekstra drivere før det virkede...

> Købte på QXL og mener jeg gav omkring 30kr + porto

Ok, tak for info.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-01-07 16:53

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har købt en Nokia 5140i og skal ha' købt et datakabel CA-42. Er et
> uoriginalt kabel til 60-70 kr. godt nok, eller skal jeg købe et originalt

Hejsa

Jeg havde også en 5140i og forsøgte med et Uoriginalt fra Cellshoppen.dk,
men det kom aldrig til at virke, sendte det tilbage.
Og købte et originalt, det er noget der virker.

Så mit råd er køb ikke et uoriginalt.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : René

Dato : 31-01-07 19:59

"Jesper>> Hej.

> [...]
> men det kom aldrig til at virke, sendte det tilbage.
> Og købte et originalt, det er noget der virker.

Hej
jeg har købt et uoriginalt på kabel hos www.mytrendyphone.dk
Og det har virket upåklageligt

Mvh René

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 31-01-07 20:51

René skrev:

> Hej
> jeg har købt et uoriginalt på kabel hos www.mytrendyphone.dk
> Og det har virket upåklageligt

Lyder som om det er tilfældighederne der råder. :')
Så må jeg jo prøve mig frem :oÞ

Asbjørn M. Nielsen

Fra : kenneth.g

Dato : 01-02-07 16:41

Nokai har ngle driver på deres hjemmerside, jeg tro der er under div.
software

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 01-02-07 19:49

kenneth.g skrev:
> Nokai har ngle driver på deres hjemmerside, jeg tro der er under div.
> software

Der står også at de nyeste drivere er i programmmet Pc suite og det har jeg
hentet.

Asbjørn M. Nielsen