tdc mobil abon.
Fra : Tony

Dato : 27-01-07 08:03

Er der nogen som kan fortælle mig, hvorfor man ikke kan logge sig på med
digital signatur, for at se sin regning og opkald ?

Tony

Fra : Tony

Dato : 27-01-07 23:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan fortælle mig, hvorfor man ikke kan logge sig på med
> digital signatur, for at se sin regning og opkald ?
>
> Tony

Selvfølgelig er der ikke det, når ikke engang TDC kan give mig en fornuftig
forklaring.

Tony

Fra : Jean

Dato : 28-01-07 09:56

Tony skrev:
> Er der nogen som kan fortælle mig, hvorfor man ikke kan logge sig på med
> digital signatur, for at se sin regning og opkald ?

Hvad er problemet? Skriv dit mobilnummer og modta' koden via SMS her:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvb/

Mvh Jean.

Fra : Tony

Dato : 28-01-07 11:30

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> Hvad er problemet? Skriv dit mobilnummer og modta' koden via SMS her:
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvb/
>
> Mvh Jean.

Ja, men problemet er, at man _ikke_ kan logge sig på med digital signatur.
Det kan man ved sin fastnet, som gør det hele nemmere, og man er fri for at
huske på flere kodeord og password-

Tony

Fra : Carina Hansen

Dato : 28-01-07 20:18

"Tony":

> Ja, men problemet er, at man _ikke_ kan logge sig på med digital signatur.
> Det kan man ved sin fastnet, som gør det hele nemmere, og man er fri for
> at huske på flere kodeord og password-

Det kan man ikke fordi tdconline.dk (hvor man bruger digital signatur) og
tdcmobil.dk er to forskellige sider og faktisk også 2 forskellige firmaer, i
det TDC Mobil er et datterselskab.

Efter ejerskifte i TDC tyder alt dog på One Company, og derfor også snart et
fælleslogin til fastnet, internet og mobil. Men indtil da, må du leve med at
få tilsendt pw hver gang.

Hvorfor TDC Mobil ikke har valgt en løsning med digital signatur, ved jeg
ikke. Og jeg vil give dig ret i at det virker ret tåbeligt - især fordi TDC
jo ønsker så at mange som muligt der bruger digital signatur.

VH
Caria

Fra : Tony

Dato : 28-01-07 21:05

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke. Og jeg vil give dig ret i at det virker ret tåbeligt - især fordi
> TDC jo ønsker så at mange som muligt der bruger digital signatur.

Tusind tak for et fyldestgørende svar, som telefondamen åbentbart ikke kunne
give mig

tilbage til håndboldkampen

Tony