Leveringtid hos DLG-telecom
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-01-07 17:42

Hej

hvor langt tid har i ventet på en telefon høbt hos DLG-webshop?

jeg bestilte en telefon 7.Dec... Og information om levering inden for 4
arbejdsdage... Da der var gået 14 dage havde jeg givet op, og sendte en
email at jeg ville annullere ordren...

her idag ligger der så en anmeldse fra PostDK, og kan selvfølgelig ikke lige
umildbart se hvem det er fra... Men på min kontooversigt har de trukket
pengene for telefonen, og "afsender" Dangaard telecom fra Vojens, som der
også står på pakkeanmeldelsen...

Hvad mener i om denne leveringstid på over 1,5måned?

Nogen der vil købe en SE K510 ?

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-01-07 17:50

De bruger Dangaard Telecom som grosist, og hvis telefonen ikke lige er på
lager,
så skal den lige på lager inden de kan sende den til dig.

Leverings tiden er kan selvfølgelig diskuteres. Du får nok ikke noget af at
klage til
dem...

Men inden du købte, så skulle du nok have spurgt os andre først om vores
mening
om foretagnet.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-01-07 17:59

"Anders (6400)" <mailadrressen@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Men inden du købte, så skulle du nok have spurgt os andre først om vores
> mening
> om foretagnet.

Hvad kan han bruge dit ævl til ?
--
ad

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-01-07 18:03

"Anders (6400)" <mailadrressen@virkerikke.dk> wrote in message
> [...]
> at klage til
> dem...
>
> Men inden du købte, så skulle du nok have spurgt os andre først om vores

Ja, jeg sendte en mail om dem, den 19dec... Der svarede du også, at du også
havde bestilt en telefon ved dem den 15dec....

Hvornår fik du din telefon?

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-01-07 18:57

Mig bekendt har jeg ikke bestilt hos DLG !

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-01-07 19:08

> Mig bekendt har jeg ikke bestilt hos DLG !

Det er det indtryk man får ,når man læser BH`s indlæg fra d/ 19-12-06
kl.21.56
--
ad

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-01-07 11:59

Anders (6400) wrote:
> Mig bekendt har jeg ikke bestilt hos DLG !

Jeg bruger heller ikke GMail, så det er ikke *mit* mailprogram, der laver
fejl. Begynder du snart at citere korrekt?

Søren

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-01-07 12:17

Begynder du snart at blande dig udenom ?

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45bb305c$0$52101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-01-07 14:02

Anders (6400) wrote:
> Begynder du snart at blande dig udenom ?

Vupti! Dejligt fredeligt nu....

Søren

Fra : Michael

Dato : 27-01-07 15:07

Anders (6400) skrev:

>Begynder du snart at blande dig udenom ?

Anders er én stor fejl.

--
/signature offline