Headset HBH 35 fra Sony Ericsson
Fra : Jørgen

Dato : 21-01-07 15:55

Den har ligget ubrugt i ca 2 år i skrivebordskuffen.
Den er død, og når jeg sætter opladeren til, tænder den røde opladelampe
ikke.
Den har en indbygget genopladelig celle, og den kan tilsyneladende ikke
åbnes. Enheden er limet eller svejset sammen.

Den kostede vist 600 kr. Skal jeg mon konkludere, at den er kaput? Eller har
I et forslag?

Jørgen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-01-07 16:24

Under el over 2 år.

Det kunne jo være du lige kunne rede den på garantien !

Fra : Jørgen

Dato : 21-01-07 17:30

"Anders (6400)" <mailadrressen@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Under el over 2 år.
>
> Det kunne jo være du lige kunne rede den på garantien !

***************************

Den er fra september 2004. Det er OVER 2 år, så den går ikke.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-01-07 17:40

Giver SE ekstra garanti, ud over de 2 år de er forpligtet til....

Man kunne evt. håbe at der evt. kunne være 1 år ekstra....
- Ville da lige forhøre mig hos SE i DK, for at være sikker.

Ellers så er der ikke meget andet at gøre end, at smide det ud.

Fra : Michael

Dato : 22-01-07 04:00

Anders (6400) skrev:

>Giver SE ekstra garanti, ud over de 2 år de er forpligtet til....

SE er ikke forpligtiget til nogen form for garanti.

--
/signature offline

Fra : John

Dato : 22-01-07 03:37

Jørgen skrev:
> [...]
> åbnes. Enheden er limet eller svejset sammen.
>
> Den kostede vist 600 kr. Skal jeg mon konkludere, at den er kaput? Eller har

En tur i fryseren med den. Ingen garanti for at der kommer liv i
batteriet igen, men et forsøg værd :)

Lad den eventuelt sidde i laderen i noget tid (et par timer). Der kan
til tider går rigtig lang tid inden der sker noget.

Mvh

John

Fra : DM

Dato : 27-01-07 15:34

Hej...
Prøv at lade den sidde i opladeren i 12 - 14 timer.
Prøv derefter at tænde for den.
Hvis det ikke virker så kig forbi www.mobilunlock.dk