WIFI på Treo
Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 15:46

Kan nogen vurdere denne:

<https://www.enfora.com/shop/detail.aspx?ID=43>

Den skulle gøre det muligt at slutte en Treo smartphone til internettet
gennem et lokalt, trådløst netværk i stedet for EDGE.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-01-07 17:57

Per Rønne wrote:

> Kan nogen vurdere denne:
>
> <https://www.enfora.com/shop/detail.aspx?ID=43>
>
> Den skulle gøre det muligt at slutte en Treo smartphone til internettet
> gennem et lokalt, trådløst netværk i stedet for EDGE.

Det vil jeg mene. Det goer de andre WIFI adaptere til Palm ihvertfald. Hvor
meget software der er med til den og om den er universel, saa den kan
bruges med alt Palm software, der bruger netvaerksforbindelse, eller den
som BlueTooth dimsen frakken til min m505 kun virker med dens egen software
ved jeg ikke.

Alternativt, saa laver Palm selv en SDIO WIFI adapter, hvis din Treo ellers
har et SD slot.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-07 23:51

Lasse Jensen <fafler@gmail.com> wrote:

> [...]
> ved jeg ikke.
>
> Alternativt, saa laver Palm selv en SDIO WIFI adapter, hvis din Treo ellers

Det har den, men det er naturligvis optaget af et SD-kort [2GB].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-01-07 14:53

Per Rønne wrote:

> Det har den, men det er naturligvis optaget af et SD-kort [2GB].

Den skulle helt sikkert vaere lavet med 2 slots. Har samme problem med min
TE.