Opkald fra hemmeligt nummer - kan jeg se d~
Fra : Lars V

Dato : 20-01-07 18:00

Jeg er to gange i denne uge blevet ringet op midt om natten på min
mobiltelefon. Der ringes på en måde, så jeg ikke kan se nummeret, og det
bliver bare smækket på, når jeg accepterer opkaldet. Kan jeg på nogen måde
spore det nummer, der bliver ringet fra?

Lars V

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-01-07 18:11

Lars V laid this down on his screen :
> Kan jeg på nogen måde spore det nummer, der bliver ringet fra?

Nej, du kan ikke - dit teleselskab kan måske men det kræver nok en
dommerkendelse.

Sometimes I lie awake at night, and I ask, "Where have I gone wrong?"
Then a voice says to me, "This is going to take more than one night." -
Charles M. Schulz

Fra : Lars V

Dato : 20-01-07 20:18

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> a voice says to me, "This is going to take more than one night." - Charles

Det var da øv! Har på fornemmelsen, at det er noget, der fortsætter...

Men tak for svaret, Henrik.

Lars V

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-01-07 20:45

It happens that Lars V formulated :
> Det var da øv! Har på fornemmelsen, at det er noget, der fortsætter...

Du kan evt. kontakte dit teleselskab og se om de har en løsning - evt.
noget spærring hvis nummeret ikke er med. Bliver det ved kan du lave en
anmeldelse til politiet om chikane.

"I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been
more specific." - Lily Tomlin

Fra : Filip

Dato : 21-01-07 11:40

> Du kan evt. kontakte dit teleselskab og se om de har en løsning - evt.
> noget spærring hvis nummeret ikke er med. Bliver det ved kan du lave en
> anmeldelse til politiet om chikane.

....Eller bare slukke telefonen om natten og lade telefonsvaren tage den.

Filip

Fra : Lars V

Dato : 21-01-07 14:41

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ...Eller bare slukke telefonen om natten og lade telefonsvaren tage den.
>
> Filip

Jo, det er da rigtigt. Men jeg vil jo også gerne, at folk kan kontakte mig,
hvis det skulle blive nødvendigt.

Lars V

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-01-07 16:52

Lars V skrev:

> Jo, det er da rigtigt. Men jeg vil jo også gerne, at folk kan kontakte mig,
> hvis det skulle blive nødvendigt.

Hvor tit er det lige man bliver ringet op midt om natten af
seriøse folk?

Hold mobilen slukket om natten i den måneds tid. Så holder det op
med at være sjovt at ringe til dig.

--
Bertel