Flytte programmer til ekstern hukommelse i~
Fra : P V Jørgensen

Dato : 16-01-07 19:26

De fleste downloadede programmer lægger sig i telefonhukommelsen. Er det
muligt at flytte dem til hukommelseskortet, og hvordan?

P.V. Jørgensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-07 11:50

"P V Jørgensen" <pvfjern@nospamprivat.dk> wrote in news:45ad189e$0$872
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> De fleste downloadede programmer lægger sig i telefonhukommelsen. Er det
> muligt at flytte dem til hukommelseskortet, og hvordan?

Filhåndtering -> Programmer -> markér dit program -> Mere -> Flyt til ekst.
huk.

Fra : P V Jørgensen

Dato : 17-01-07 21:55

Og programmet virker efterfølgende?

P.V. Jørgensen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-01-07 00:29

"P V Jørgensen" <pvfjern@nospamprivat.dk> wrote in news:45ae8d06$0$897
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Og programmet virker efterfølgende?

Jeg har flyttet flere programmer på den måde uden problemer.

Fra : P V Jørgensen

Dato : 18-01-07 22:07

Fint. Tak for oplysningerne. Jeg flytter programmerne, så der bliver mere
plads.