Nokia 6230 og hente kalender info
Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-01-07 14:41

Hejsa

Jeg vil gerne kunne hente min kalender data (Lotus Notes) ned på min nokia
6230 vi gprs forbindelsen. Kan man ikke det. Den går fint på nettet og er
sat op med Sonofons GPRS opsætning.

Takker

Fra : Jesper Larsen

Dato : 18-01-07 23:30

Hallo hallo er der virkelig ikke nogen som ved om man kan hente kalender
info ned på en 6230 via gprs

Fra : N. Christensen

Dato : 19-01-07 01:06

Jesper Larsen skrev i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hallo hallo er der virkelig ikke nogen som ved om man kan hente kalender
> info ned på en 6230 via gprs

På min Nokia 6233 benytter jeg Zyb. Det vil jeg næsten tro at du også kan
benytte med din Nokia 6230 og Lotus Notes.

https://zyb.com/Default.asp?setlanguage=2

--
N. Christensen