Mobiltelefon med stik til Ext. antenne
Fra : Søren M. Olesen

Dato : 15-01-07 10:30

Hej

Jeg skal bruge en mobiltelefon (brugt) som har et stik, så man kan tilslutte
en extern antenne....men hvilke mobiltelefoner har det???

Søren

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-01-07 16:58

"Søren M. Olesen" <smolesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal bruge en mobiltelefon (brugt) som har et stik, så man kan
> tilslutte en extern antenne....men hvilke mobiltelefoner har det???

Det ved jeg at Nokia 6210 har men det er godt nok en gammel mobilos

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-01-07 20:02

> Jeg skal bruge en mobiltelefon (brugt) som har et stik, så man kan
> tilslutte en extern antenne....men hvilke mobiltelefoner har det???

Det har de fleste telefoner, men de er efterhånden skjult på de fleste
modeller. Jeg har set flere Samsung modeller som har antennestikket gemt bag
et lille plasticdæksel bag batteriet. Det er dog lidt upraktisk hvis du vil
have batteriet siddende i telefonen imens du bruger den eksterne antenne..

Jeg har da en gammel Ericsson T20e liggende som har ekstern antenne, og den
kan afhentes gratis i Søborg.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-01-07 20:03

> Jeg har da en gammel Ericsson T20e liggende som har ekstern antenne,
> og den kan afhentes gratis i Søborg.

Eller rettere, den har stik til ekstern antenne - antennen følger ikke med.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : KsNa

Dato : 15-01-07 22:10

> [...]
>
> Jeg skal bruge en mobiltelefon (brugt) som har et stik, så man kan
> tilslutte en extern antenne....men hvilke mobiltelefoner har det???

Nokia 6310i har stik til ext.ant., men de fleste nye Nokia kan også bruges,
der findes en antennekobler som bruges når telefonen sidder i holderen.

www.nokia.dk søg på antennekobler.

Mvh
Kim

Fra : BG

Dato : 16-01-07 09:29

On Mon, 15 Jan 2007 10:30:07 +0100, "Søren M. Olesen"
<smolesen@hotmail.com> wrote:
>Hej
>
>Jeg skal bruge en mobiltelefon (brugt) som har et stik, så man kan tilslutte
>en extern antenne....men hvilke mobiltelefoner har det???

For eksempel SonyEricsson

K800
K790
K750