SE M600i ejer søges
Fra : Filip

Dato : 14-01-07 15:31

Jeg kunne godt bruge lidt support fra en som ejer en Sony Ericsson M600i
telefon. Helt præcist har jeg følgende spørgsmål:

-Hvordan kan man få maskinen til at søge efter fornavne i telefonbogen. Det
er lidt frustrerende når jeg ikke kan huske hvad folk heder til efternavn,
for så kan jeg ikke ringe dem op. Jeg kunne tænke mig at jeg skal installere
et andet program til at søge med, men hvilket?

-Jeg har fundet ud af at bruge telefonen som bredbåndsmodem via USB
forbindelsen, men kan det lade sig gøre når man kun har telefonen koblet op
via Bluetooth??? Telefonen virker fint med syncronisering via BT, men dens
modem kan jeg ikke få lov til at benytte på den måde.

-Kan det lade sig gøre at shuffle i sin playliste på musikafspilleren
(afspille i tilfældig rækkefølge?

På forhånd mange tak, hvis der er nogen som er så venlige at besvare dette
indlæg.

Filip

Fra : Filip

Dato : 14-01-07 16:57

> På forhånd mange tak, hvis der er nogen som er så venlige at besvare dette
> indlæg.

Jeg vil egentlig også gerne vide om du kan få en stabil synkronisering når
man går fra BT til USB. Jeg oplever nogle gange at jeg ikke får gennemført
den synkronisering som der er påbegyndt på USB, selvom der er fin
forbindelse. Men på BT er der sjældent problemer.

Hvor lang tid burde en synkronisering tage. Når det ellers fungerer så tager
det omkring 2 min. på min telefon. Det syns jeg er længe.

Filip

Fra : KE Kofod

Dato : 14-01-07 18:17

Filip skrev:

> [...]
>
> Hvor lang tid burde en synkronisering tage. Når det ellers fungerer så tager
> det omkring 2 min. på min telefon. Det syns jeg er længe.

Hej.
Vedrørende fornavn, skal du jo sørge for at din MS-O er sat rigtig op !.
Synk. tid for min M600i som er firmware opdateret ikke mange sec. på en
3.0GHz computer.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-01-07 22:16

On Sun, 14 Jan 2007 18:16:33 +0100, KE Kofod wrote:

> [...]
> Vedrørende fornavn, skal du jo sørge for at din MS-O er sat rigtig op !.
> Synk. tid for min M600i som er firmware opdateret ikke mange sec. på en

For dem der ikke i forvejen ved hvad der tales om så står MS-O for
Microsoft Outlook.

Kan du ikke holde dig til forkortelser andre uden tilstrækkelig
beggrundsviden har en chance for at gætte sig til?

--
:: J.K.Arning :: 14-01-2007 22:13:56 :: http://arning.dk ::

Fra : KE Kofod

Dato : 14-01-07 22:29

J.K.Arning skrev:

> For dem der ikke i forvejen ved hvad der tales om så står MS-O for
> Microsoft Outlook.
>
> Kan du ikke holde dig til forkortelser andre uden tilstrækkelig
> beggrundsviden har en chance for at gætte sig til?

Undskyld HR.
KE Kofod.

Fra : Filip

Dato : 15-01-07 00:21

> Hej.
> Vedrørende fornavn, skal du jo sørge for at din MS-O er sat rigtig op !.
> Synk. tid for min M600i som er firmware opdateret ikke mange sec. på en
> 3.0GHz computer.

Hvordan har du sat MS outlook op på den rigtige måde?

Jeg har opdateret min m600i med den opdaterings feature som ligger i sync
værktøjerne, men det tog samme tid som før. Har du firmwareopdateret din på
en anden måde?
Det skal siges at jeg har ca 250 navne i min adressebog - selvom jeg ikke
kan forstå at den skal bruge så lang tid på at hitte ud af hvilke der er
ændret siden sidst.

Filip

Fra : KE Kofod

Dato : 15-01-07 00:46

Filip skrev:

> [...]
> kan forstå at den skal bruge så lang tid på at hitte ud af hvilke der er

Jeg har ingen problemer med min.
M600i:
du går ind under " Mere " og så " Indstillinger " og så " Sorter efter "
Så vælger du der hvad du vil have først.
Så virker det bare, vupti !.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Filip

Dato : 15-01-07 10:36

> [...]
> du går ind under " Mere " og så " Indstillinger " og så " Sorter efter "
> Så vælger du der hvad du vil have først.

Jeg kan ikke vælge "sorter efter" inde i min telefonbog. Måske har det noget
at gøre med din firmwareopdatering. Hvordan foretog du den???

Filip

Fra : Filip

Dato : 15-01-07 10:51

> Jeg kan ikke vælge "sorter efter" inde i min telefonbog. Måske har det
> noget at gøre med din firmwareopdatering. Hvordan foretog du den???

Glem det - jeg er en idiot. Havde ikke set at man kunne scrolle i "mere"
menuen

Filip

Fra : KE Kofod

Dato : 15-01-07 13:24

Filip skrev:

> Jeg kan ikke vælge "sorter efter" inde i min telefonbog. Måske har det noget
> at gøre med din firmwareopdatering. Hvordan foretog du den???
>
> Filip

Du henter ved SE filen:
PC_Suite_for_Smartphones_1.2.15
Så har du det du skal bruge.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Max

Dato : 14-01-07 22:36

Hej Filip

> -Hvordan kan man få maskinen til at søge efter fornavne i
> telefonbogen. Det er lidt frustrerende når jeg ikke kan huske hvad
> folk heder til efternavn, for så kan jeg ikke ringe dem op. Jeg kunne

Kan man ikke bare slette deres efternavn ?

--
Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 15-01-07 00:17

> Kan man ikke bare slette deres efternavn ?

Det giver lidt problemer med de 250 navne som er i min adressebog, da der er
en del som heder det samme til fornavn.

Filip

Fra : Helene

Dato : 15-01-07 07:14

> Det giver lidt problemer med de 250 navne som er i min adressebog, da der
> er en del som heder det samme til fornavn.

Så kunne du jo skrive både for og efternavn i fornavns-feltet.

Fra : Claus Frigaard

Dato : 15-01-07 00:50

Hej..

> [...]
> efternavn, for så kan jeg ikke ringe dem op. Jeg kunne tænke mig at jeg
> skal installere et andet program til at søge med, men hvilket?

Ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men...
under kontakter vælger du mere -> indstillinger -> Sorter efter -> Fornavn,
efternavn...

Så starter alle kontakter med fornavn istedet for efternavn.

Mvh. Claus Frigaard

Fra : Filip

Dato : 19-01-07 01:30

> Ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men...
> under kontakter vælger du mere -> indstillinger -> Sorter efter ->
> Fornavn, efternavn...

Jeg har nu fået det til at virke.

Men jeg har tilføjet billeder til nogle af mine kontakter, og dem har jeg
lidt bøvl med når jeg synkroniserer, da den dublerer dem og ofte mere end
een gang. Hvad skal jeg gøre ved det, hvis jeg gerne vil have billeder på
mine kontakter?

Filip