GPRS data uden mindsteforbrug?!
Fra : Esben

Dato : 10-01-07 22:59

Jeg er f.ck... træt at Telmore, der charger mig hver måned p.g.a. ikke
opfyldt mindsteforbrug!

(Sagen er at jeg bruger den til at tjecke mail på den bærbare når jeg er
i udlandet - det var jeg tidligere hver måned, men nu kun en gang i
kvartalet...)

Er der en udbyder hvor jeg kan "overføre" min data- og udlands-
oprettelse og slippe for gebyr - både for overførsel og manglende
forbrug?? - det skal siges at jeg har brug for at kune ringe op fra den
også...

På forhånd tak!

esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-01-07 23:46

Esben skrev:

> [...]
> oprettelse og slippe for gebyr - både for overførsel og manglende
> forbrug?? - det skal siges at jeg har brug for at kune ringe op fra

www.unotel.dk har ikke noget mindsteforbrug e.l.
Hans

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-01-07 07:24

Det er ikke helt rigtigt....

Du skal som min. sende 2 sms'er på år. ellers så lukker de din
forbindelse....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-01-07 13:00

Anders (6400) skrev:

> Du skal som min. sende 2 sms'er på år. ellers så lukker de din
> forbindelse....

Ja, dét er rigtigt.

Nu var det bare GPRS-delen jeg havde i tankerne.
Hans

Fra : Esben

Dato : 11-01-07 09:25

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> www.unotel.dk har ikke noget mindsteforbrug e.l.

OK - nu ville det så være super om der var en Unotel bruger der havde
lyst til at logge ind og give mig et gratis gavekort til Unotel - er der
det?

Så sender jeg nummeret...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Erling S.

Dato : 11-01-07 09:29

Esben skrev:

> OK - nu ville det så være super om der var en Unotel bruger der havde
> lyst til at logge ind og give mig et gratis gavekort til Unotel - er der
> [...]
Hej.
Det kan jeg godt.
send lige en mail til min adresse, men
lav lige adr. om - x byttes med et g.
/Erling

Fra : Esben

Dato : 11-01-07 12:43

Erling S. <erling.nospam@xmail.com> wrote:

> Hej.
> Det kan jeg godt.
> send lige en mail til min adresse, men
> lav lige adr. om - x byttes med et g.
> /Erling

Fornemt - hermed gjort!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

PS: gik ud fra at nospam var en del af adressen?