lydkort 16½ rpm og MMsystem032 error hjælp~
Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 30-06-01 08:57

Hej NG -

Har et 1 md gammelt audiowerk2 lydkort, der ikke arter sig.
Købte en marantz forstærker PM8000 i forgårs og skulle rigtigt
til at brænde lp'er over til cd'er. Først ville kortet intet sige, i går
mælede det så endelig noget - men sangen lød som om det var en
singleplade (hvis nogen i gruppen stadig kender til det fænomen)
der blev afspillet på 16½ rpm (ja, selv jeg gamle tudse kan ikke
huske de hed).
Er der nogen der aner, hvordan en downoaded sang i mp3 format -
der er konverteret til wav. format - kan afspilles alt for langsomt??
Jeg bruger cool edit. Og både i winamp o g cooledit spiller sangene
ikke flydende. Det er som om den rutscher frem og tilbage over samme
sted flere gange og uendeligt langsomt bevæger sig fremad.
Desuden får jeg en fejlmeddelelse fra MMSystem032 Det angivne format
understøttes ikke eller kan ikke oversættes.
Den fejl kommer op ved ethvert format.
hjælp modtages med kyshånd!!!!!!!!

--
med venlig hilsen,
ingeborg

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 30-06-01 08:59

det er et "output device error" -
er det mon programmet eller kortet der er device?