Leveringsrapporter på lange SMSer
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-07 13:03

Min K610i har en ide om at når jeg sender lange SMSer så skal den
vise leveringsrapporten for hver enkelt - altså, en SMS der er 3
beskeder lang giver *op til* 3 leveringsrapporter!

Det er jo lidt trist - er der nogen der ved hvorfor den gør det ? Jeg
har en fornemmelse af det har noget at gøre med hvor mange beskeder
der ligger i indbakke/sendte beskeder, at den ikke kan håndtere det
når der bliver mange (pt. 750+ beskeder liggende, 44kb).

Jeg har også lagt mærke til at selvom leveringsrapporterne bliver
vist på skærmen bliver de ikke tilknyttet den besked de hører til.

Software er nyeste version iflg. den indbyggede opdateringsfunktion.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-07 13:39

Anders (6400) wrote:
> Er det ikke noget der kan slåes fra i opsæningen ?

Leveringsrapport - jo

At den ikke kan finde ud af at når den afsender en lang SMS skal den
kun vise leveringsrapporten 1 gang - nej

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 13:47

Det kunne tyde på en software fejl !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-07 15:44

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> wrote in message
> Det kunne tyde på en software fejl !

Ja min tager det også for hver besked, uanset hvor lang den er... Men kan
det ikke have noget at gøre hvilken udbyder man har? Fx hvis man har sonofon
kunne det være sonofon sendte 3 leveringsraporter?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-01-07 19:10

Bjarke Hansen pretended :
> Men kan det ikke have noget at gøre hvilken udbyder man har? Fx hvis man har
> sonofon kunne det være sonofon sendte 3 leveringsraporter?

Nej, det er telefonen. En lang besked bliver splittet op og sendt som X
antal beskeder, modtager telefonen samler dem så til en besked
efterhånden som den modtager den. Dvs, det er telefonen der skal styre
det.

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report