Skal jeg reparere min K750i?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 09-01-07 01:51

Hej

Min K750i (nu med W800i-firmware) er ved at være træt...
Joystick'et er helt holdt op med at virke og skærmen har vist en løs
forbindelse et sted, for indimellem er den meget bleg og der er
vandrette streger hen over den. På andre tidspunkter virker skærmen
helt normalt.
Kameraet laver ikke autofokus (selvom det laver den tilhørende
lyd...), men det holdt det vistnok op med da jeg havde flashet den med
W800i-firmwaren. (Kan det passe?)

Jeg bruger den kun som 2. telefon, men efterhånden er den altså blevet
lidt svær at betjene...
Kan det betale sig at reparere på sådan en fætter? Jeg tænker specielt
på udskiftning af joystick'et. Det vil jo løse en del af mine
problemer. Og kan jeg gøre noget selv? Jeg har haft den skilt ad
engang uden at det ændrede noget som helst. Eller er det spild af
penge?

Hvad siger i?

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 09-01-07 07:00

Spørgsmålet er bare om det kan betale sig at rep. den kontra hvad en ny
koster.

En ny kan fåes til 1068,- (inkl. 6 md. Telia Express). el.du kan vælge at
købe en ny til 1510 u. abb.

Ellers så er der jo brugtmarkedet....
Har en K750i, som jeg godt kan undvære.
Hvis du er int. så kan du få den til 700,- + pp. har kvittering på den, og
der medølger en bæltetaske.

A..

Fra : Kim Madsen

Dato : 09-01-07 18:05

Hej Jacob jeg har et Joystick det er godt nok købt til en SE K700i men jeg
er ret sikker på det passer, men jeg tror nu ikke jeg ville anbefale dig at
gå igang med at skifte det ud uden du har grej til at udlodde smd
komponenter, jeg prøvede det selv for kort tid siden, og resultatet blev
ikke så godt, fordi jeg havde varmet for meget på Joystick'et der skulle ud,
løsnede loddeøerne sig, og jeg kunne ikke redde dem alle så det endte med at
Joysticket kun virkede delvist.
Hilsen Kim