alm sim i 3g telefon
Fra : Filip

Dato : 05-01-07 07:19

Kan man bruge en 3g telefon hvis man sætter et alm. simkort i den? Jeg var
ved at kikke på Sony Ericsson k610i som jo er en 3g telefon.

Filip

Fra : Filip

Dato : 05-01-07 07:21

og hvad er lige de grundlæggende forskelle i Sony Ericsson´s modelkoder: k,
m, w, p ???

Fra : John

Dato : 05-01-07 10:11

Filip skrev:
> og hvad er lige de grundlæggende forskelle i Sony Ericsson´s modelkoder: k,
> m, w, p ???

P = Smartphone/PDA (P800, P900, P910 og P990)
W = Walkman-serie
V = Vodafone
Z = Klaptelefon
M = Smartphone
J = Billigserie (uden kamera)
K = Kamera
S = Slide/fliptelefon

Mvh

John

Fra : Filip

Dato : 05-01-07 14:16

> P = Smartphone/PDA (P800, P900, P910 og P990)
> W = Walkman-serie
> V = Vodafone
> Z = Klaptelefon
> M = Smartphone
> J = Billigserie (uden kamera)
> K = Kamera
> S = Slide/fliptelefon

Tak for det John.

Filip

Fra : Lars Knudsen

Dato : 05-01-07 08:32

On Fri, 5 Jan 2007 07:18:58 +0100, "Filip"
<filipravn@SLETMIGgmail.com> wrote:

>Kan man bruge en 3g telefon hvis man sætter et alm. simkort i den? Jeg var
>ved at kikke på Sony Ericsson k610i som jo er en 3g telefon.

Ja, bare den ikke er låst til en operatør. Så kører den blot GSM.

** Lars

Fra : Gunnar007

Dato : 05-01-07 23:21

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> Ja, bare den ikke er låst til en operatør. Så kører den blot GSM.

Er mit 6 år gamle simkort så klargjort til 3g netværk ?
For jeg har da lige sat mit gamle kort i en 3g telefon, og der virker 3g.

Jeg mener ikke at det er simkortet som skal understøtte, men den udbyder af
telefoni du bruger

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-01-07 16:30

On Fri, 5 Jan 2007 23:20:48 +0100, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk>
wrote:

>Er mit 6 år gamle simkort så klargjort til 3g netværk ?
>For jeg har da lige sat mit gamle kort i en 3g telefon, og der virker 3g.

Det er telefonen og ikke SIM kortet der undersøtter 3G netværk.

>Jeg mener ikke at det er simkortet som skal understøtte, men den udbyder af
>telefoni du bruger

Helt korrekt. Det var min formuleringsfejl. Da fx TDC begyndte at
tilbyde 3G fungerede det selvsagt helt automatisk med mit gamle SIM
kort i en 3G telefon.

** Lars

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-01-07 08:50

Ja, det kan du sagtens, du skal selvfølgelig være klar over at du ikke har
alt det lir som normalt er på 3.

Hvad de enkelte bogstaver i SE modeller ved jeg ikke så meget om, ud over at
W=Walkman.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-01-07 00:20

> Ja, det kan du sagtens, du skal selvfølgelig være klar over at du ikke har
> alt det lir som normalt er på 3.

Tja... mener også det er udbyderen der "bestemmer"
Kæresten fik en z610 og smed hendes flere år gamle telmore kort i, og nu
virker videosamtaler osv...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Filip

Dato : 06-01-07 23:13

> Tja... mener også det er udbyderen der "bestemmer"
> Kæresten fik en z610 og smed hendes flere år gamle telmore kort i, og nu
> virker videosamtaler osv...

Jeg bruger CBB - vil 3G også virke på telefonen?

Filip

Fra : Poul Pral

Dato : 07-01-07 09:11

> Jeg bruger CBB - vil 3G også virke på telefonen?

Ja.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf