Forskel på hukommelseskort til SE K750i
Fra : P V Jørgensen

Dato : 03-01-07 22:02

Jeg har bestilt et 1GB SanDisk Ultra II MemoryStick ProDUO (40x) til min SE
K750i, men har kun fået leveret et almindeligt SanDisk MemoryStick ProDUO .

Spørgsmålet er, om jeg overhovedet vil kunne mærke forskel på de to kort.

Hvis der alligevel ikke er nogen mærkbar forskel, beholder jeg det
tilsendte.

P.V. Jørgensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-01-07 16:42

P V Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Spørgsmålet er, om jeg overhovedet vil kunne mærke forskel på de to kort.
>
> Hvis der alligevel ikke er nogen mærkbar forskel, beholder jeg det

I telefonen vil du intet mærke, og nok heller ikke hvis du overfører
filer via telefonens usb kabel.
Hvis du senere smider kortet i en kortlæser, så vil du måske kunne mærke
forskel.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : P V Jørgensen

Dato : 04-01-07 18:39

OK. Tak for meldingen. Jeg beholder kortet.

P.V. Jørgensen