Sende SMS
Fra : Søren Meinertz

Dato : 02-01-07 22:11

Hejsa

Er lige blevet den stolte ejer af en nokia N73....

Men så kommer problemet....det tager op til ca 30 sek at sende en sms.......

Har 3 abb.

Havde slet ikke de samme problemer da jeg havde min SE K800i

Nogen der kender til samme problem???

På forhånd mange tak

Søren

Fra : Tonni Madsen

Dato : 02-01-07 22:35

> Er lige blevet den stolte ejer af en nokia N73....
stakkel...

> Men så kommer problemet....det tager op til ca 30 sek at sende en
> sms.......
>
> Har 3 abb.
>
> Havde slet ikke de samme problemer da jeg havde min SE K800i

Må man være så fræk at spørge hvorfor du skiftede?

> Nogen der kender til samme problem???

Nej, det har jeg ikke med min, men jeg har installeret en patch mener jeg
fandt den på nokias side, som skulle rette noget med at den blev tåbelig
langsom til at sende efterhånden, det kan måske løse problemet.
Ligeledes så sørg for at gemme beskederne i telefon hukommelsen, da det
sløver den voldsomt hvis de ligger på memkortet ( har et SanDisk Ultra II
Mobile 1 GB MiniSD, det skulle efter signe ellers være noget af det
hurtigere...)

> På forhånd mange tak

Var så lidt håber det kan hjælpe...

> Søren

Mvh Tonni Madsen

Fra : Søren Meinertz

Dato : 03-01-07 00:37

Hejsa

Har lige installeret denne patch fra nokia's hjemmeside

Og nu kører det bare.....er nede på ca 7-8 sek.......og det er til at leve
med

Takker for hjælpen Tonni

Mvh

Søren