Abom. uden min. forbrug
Fra : Michael Hansen

Dato : 28-12-06 15:25

Jeg står mangler et tlf. nr. til en mobil som får et meget lillet forbrug
eller slet ikke noget.
Har et telmore abom. nu, men de kræver min. forbrug på 50 kr. nogen som
kender til selskab på TDC net og uden min. forbrug?

Michael

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-12-06 15:31

Der er vist ingen ; www.unotel.dk min. en sms 1/2 år
--
ad

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-12-06 15:38

ok, det er også billig sluppet, det er da en årlig udgift der er til at
overse! Tak for det hurtige svar
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-12-06 16:22

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote in message

> Der er vist ingen ; www.unotel.dk min. en sms 1/2 år

Det behøver vel ikke være en sms, det kan vel bare være et normalt opkald
vel?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-12-06 16:35

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det behøver vel ikke være en sms, det kan vel bare være et normalt opkald
> vel?

jo jo 1 opkald 25 øre plus sek , ell. sms 16 øre .
--
ad

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-06 15:37

Michael Hansen skrev:

>Har et telmore abom. nu, men de kræver min. forbrug på 50 kr. nogen som
>kender til selskab på TDC net og uden min. forbrug?

Hvis du kan leve med et minimumsforbrug på 1 sms hvert halve år (pris 16
øre), så er unotel et godt selskab

http://www.unotel.dk/produkter/solo.asp

PS de sender selv en sms og gør opmærksom på det, når der skal sendes en sms

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Per Bau

Dato : 28-12-06 21:12

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Har et telmore abom. nu, men de kræver min. forbrug på 50 kr. nogen som
> kender til selskab på TDC net og uden min. forbrug?

Hvis du har TDC fastnet er denne lige til højrebenet.
http://privat.tdc.dk/mobil/duet/mini/
0 kr. i oprettelse,
0 kr i minimumsforbrug!
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 28-12-06 21:47

"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis du har TDC fastnet er denne lige til højrebenet.
> [...]

Så vidt jeg kan læse i betingelserne skal man have trafik indenfor et halvt
år, ellers bliver det lukket med 1 måneds varsel.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Per Bau

Dato : 31-12-06 00:33

"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan læse i betingelserne skal man have trafik indenfor et
> halvt år, ellers bliver det lukket med 1 måneds varsel.

Det ser ud til du har ret. Der skal være udgående trafik inden for en 6
mdr.s periode. Men det må stadig være noget af det biligste!