SE K750i
Fra : Torben Brøndum

Dato : 23-12-06 00:17

Hej derude,

Da jeg for ca. 1 års siden købte en SE K750i fik jeg den simunlocked.

Pludselig har jeg nu fået en fejl der udnønter sig i, at en række af
tasterne ikke virker, og at joystikket ikke virker i den ene retning.

Hvad kan være galt......mon det er noget med softwaren - og at jeg så skal
forsøge at få nyt softwaren lagt ind?

Hart haft den til rep. under garanti, men de ville ikke rep. da den er
simunlocked......kan de undgå det i henhold til loven?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-12-06 01:06

Torben Brøndum skrev:

> joystikket ikke virker i den ene retning.

Joystick'et er vist meget normalt - på min W800 kniber det osse - ligeledes
på en lang række af 750'ere.

Flere får det skiftet på garantien - min er dog 15 mdr. gammel.
Hans