SE-K750i ... Stigende alarmsignal.
Fra : Shsj

Dato : 22-12-06 09:58

Hej
Jeg har en mp3-lyd som alarmsignal (vækkeur) i min K750i. Det irriterer mig
(lidt), at signalet er stigende i styrke; jeg kan ikke finde det flueben,
som kan annullere "stigende-alarm-funktionen".
Er der én, som kan hjælpe?
--
Mvh.
Shsj

Fra : Pistolprinsen

Dato : 22-12-06 10:16

Det er i indstillingerne for den aktuelle profil

Pistolprinsen

Fra : Shsj

Dato : 22-12-06 10:39

> "Pistolprinsen" <IngenSp@m.Tak> skrev i en meddelelse
> "Shsj" <Silverdrengen7913@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Det er i indstillingerne for den aktuelle profil
> Pistolprinsen

Tak for hurtigt svar
....Men i indstillingerne for den aktuelle profil kan jeg (så vidt jeg kan
se) kun ændre "stigende _ringe_signal" - jeg kan ikke ændre "stigende
_alarm_signal".
--
Mvh.
Shsj

Fra : Pistolprinsen

Dato : 22-12-06 14:10

> ...Men i indstillingerne for den aktuelle profil kan jeg (så vidt jeg kan
> se) kun ændre "stigende _ringe_signal" - jeg kan ikke ændre "stigende
> _alarm_signal".

Så ikke lige forskellen
Sorry

Alarmen kan du ikke ændre i på en SE.

Pistolprinsen

Fra : BG

Dato : 22-12-06 14:05

On Fri, 22 Dec 2006 09:57:52 +0100, "Shsj"
<Silverdrengen7913@gmail.com> wrote:
> [...]
>(lidt), at signalet er stigende i styrke; jeg kan ikke finde det flueben,
>som kan annullere "stigende-alarm-funktionen".

Det er slet ikke muligt.

Börje, fra Sverige. Undskyld sprogfejle.

Fra : Shsj

Dato : 23-12-06 22:48

"BG" <borje@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er slet ikke muligt.
>
> Börje, fra Sverige. Undskyld sprogfejle.

Problemet er løst ved at modificere mp3-lyden til at være tilsvarende
faldende i styrke
--
Mvh.
Shsj