Hvad anbefaler I? 6060 eller 6070...
Fra : KN

Dato : 19-12-06 22:15

Hej venner!

Jeg står overfor at kunne købe en billig ikke-låst mobiltelefon i form af
Nokia 6060 eller Nokia 6070. Jeg lægger vægt på en nogenlunde god taletid og
standby, holdbarhed og driftsikkerhed. Jeg er egentlig ikke særlig "nørdet"
hvad angår, at en mobil skal kunne alt muligt, hvorfor det der der kamera i
6070 egentlig ikke betyder så meget, da jeg jo har et digitalkamera i
forvejen, men jeg har ikke så meget forstand på mobiltelefoner, men da jeg
overvejer at droppe fastnet må det gerne være en god og stabil telefon og
jeg kender desværre ikke nogle der har erfaringer med nogle af dem, idet de
har de sidst nye og ret dyre telefoner. Derfor, hvis der er en eller flere
der kan anbefale en af telefonerne fremfor den anden, ville det være en stor
hjælp. På forhånd tak.

mvh
/kn

Fra : Jesper

Dato : 19-12-06 23:35

On Tue, 19 Dec 2006 22:14:50 +0100, KN wrote:

> [...]
> Nokia 6060 eller Nokia 6070. Jeg lægger vægt på en nogenlunde god taletid og

6060 er jo udgået af produktion, så af de to nævnte ville jeg
klart anbefale 6070. Jeg har ingen erfaringer med den, men som du selv
siger er det jo en simpel og furnuftspræget telefon uden de store
dikkedarer. Dem er der sjældent problemer med med hensyn til
driftsikkerhed.

Taletiden opgives af Nokia til 3 timer og stand-by til 300 (12.5 dage) og
det passer sikkert meget godt med de faktiske forhold.

Men på en måde undrer det mig, at du står og vakler mellem netop disse
to telefoner, da de jo er ret forskellige. 6060 er (var)en klap-telefon
med ekstern antenne, mens 6070 er en mono-blok med indbygget antenne.
Normal har folk en meget klar mening om de kan li' klaptelefoner eller ej.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 08:43

6060'eren kan stadigvæk fåes !