dlgteleshop.dk
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-12-06 21:57

hej

Er der nogen der har købt mobil hos dem fornylig?
Jeg bestilte en telefon den 7dec. Hvor informationen var 4 hverdage
levering, men jeg har stadigt ikke modtaget noget og pengene heller ikke
trukket..
Har også sendt dem en email igår at jeg ville annulere ordren, fordi de ikke
havde leveret og det har jeg heller ikke hørt noget om...

Mvh. Bjarke

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 08:40

Har også bestilt en mobil der i fredags, men den er heller ikke dukket op
endnu.

Men fejlen ligger højst sansynligt hos PostDK, de kan ikke følge med, da de
er underbemandet....

Fik i forrige uge en pakke fra SHG, den kom 4 dage senere efter jeg havde
bestilt den, og de plejer normalt at komme dagen efter....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-12-06 17:55

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> wrote in message
> Har også bestilt en mobil der i fredags, men den er heller ikke dukket op
> endnu.

Okay, men nu er der jo gået mere end en uge længere hos mig...

> Men fejlen ligger højst sansynligt hos PostDK, de kan ikke følge med, da
> de er underbemandet....

Ja det kan tænkes, men det der indtil videre er dukket op i disse juledage,
har været dag til dag levering.

> Fik i forrige uge en pakke fra SHG, den kom 4 dage senere efter jeg havde
> bestilt den, og de plejer normalt at komme dagen efter....

Okay, men nu bestilte jeg 7. Dec. atlså for 9 hverdage siden, for de siger
max 4 dage, der må betyde hverdage. Men de har nu stadigt ikke svaret på min
mail ang. annulering, og der kan vist ikke være juletravlhed i Email
systemet, ud over dem der sidder i den anden ende og skal læse det.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 18:18

Har du fået T&T Nr. hos DLG-Tele ?
- Ellers så ring til dem, og forhør dig, hvor din mobil bliver af.

Forsøgte også selv at bestille ved dem sidste år, men der kom heller aldrig
noget, så ringede til dem, og bad dem annulere ordren, og fik mine penge
tilbage.

Det kunne du jo evt. gøre, og så bestille din mobil et andet sted.