T9 ordbog
Fra : Ralph Køster

Dato : 18-12-06 16:12

Jeg har en Nokia 6230i og er ved at være godt træt af den ordbog der er i
den (T9)
Ord som jeg staver den ene dag er væk få dage efter mens telefonen andre
gange foreslår ord som slet ikke forekommer
i den danske retstavning.

Findes der alternativer til T9 ?

Er der telefoner der har mere hukommelse til de ord jeg staver for den?

Hvilken telefon vil i anbefale med henblik på en god ordbog?

Overvejer en Nokia N-model men hvis det er det samme, så ved jeg sgu ikke
rigtigt om det er 3-5000,- værd.
Ved godt at de telefoner kan enn masse andet også, men jeg gider ikke lade
mig irritere over en ordbog. Det skal også være i orden til den pris.

Ralph.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-12-06 16:20

Det er et problem på 6230i'eren...

Alt. slå ordbogen fra.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 18-12-06 16:30

Tja... jeg har købt en n73, men damn jeg savner min ericsson k750i, den
huskede også hvilke ord man brugte mest, så man ikke skal bladre 4 ord frem
hver eneste gang man skal bruge et bestemt ord ( den placere orderne i den
rækkefølge som de bliver mest brugt indenfor den givne bogstav
kombination... det var altså lækkert...)

Tonni Madsen

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 18-12-06 16:47

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> wrote in message
> [...]
> Ved godt at de telefoner kan enn masse andet også, men jeg gider ikke lade
> mig irritere over en ordbog. Det skal også være i orden til den pris.

Motorola bruger noget der hedder iTap som er meget bedre og hurtigere end
T9.

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag:

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-12-06 16:48

Det kan så diskuteres !

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-12-06 15:06

Anders (6400) wrote:
> Det kan så diskuteres !

Din citatteknik? Ja, den kan i allerhøjeste grad diskuteres!

Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-06 22:35

In article <4586afd8$0$13684$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> [...]

> Ord som jeg staver den ene dag er væk få dage efter mens telefonen andre
> gange foreslår ord som slet ikke forekommer

Tro mig - _alle_ er trætte af den møgtelefon (undskyld) pga. ordbogen..
fuck hvor var jeg skuffet over den. Klagede min nød til telebutikken,
men ak nej intet var at gøre.

> Hvilken telefon vil i anbefale med henblik på en god ordbog?

Alle andre end 6230i samt den lille pink "slider" fra samme firma.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ralph Køster

Dato : 19-12-06 13:45

OK. Det er altså selve nokia modellen 6230i den er gal med? ikke de fleste
andre modeller fra Nokia?

Ralph.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-06 22:22

In article <4587dedf$0$4472$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> wrote:

> OK. Det er altså selve nokia modellen 6230i den er gal med? ikke de fleste
> andre modeller fra Nokia?

Korrekt.

--
Med venlig hilsen,