James Bond(?) hylster
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-12-06 17:12

Jeg havde engang et skulderhylster til min pistol - på mange måder praktisk.
Desværre har alderdommen taget den, og jeg vil gerne have en anden.

Hvor kan man købe dem henne?

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-12-06 18:13

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jeg havde engang et skulderhylster til min pistol - på mange måder praktisk.
> Desværre har alderdommen taget den, og jeg vil gerne have en anden.
>
> Hvor kan man købe dem henne?

Er sikker på du kan finde nogle lign. i div. hobby forretninger der
sælger soft guns (splattere, vil nogle sige).
Ellers div. jagt og fiskeri forretninger.

/T

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-12-06 18:16

Hvad er teknikken i det her ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-12-06 18:41

Anders (6400) skrev:

> Hvad er teknikken i det her ?

En pistol er mobil, og det kræver teknik at ramme med den,
så deet ...

--
Bertel

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-12-06 18:45

Der blev jeg klogere !

Takker Bertel - som til tider har problemer med at huske forskellen mellem
Unoero og Unotel...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-12-06 18:59

Anders (6400) skrev:

> Takker Bertel - som til tider har problemer med at huske forskellen mellem
> Unoero og Unotel...

Skrevet af Anders (6400) der har problemer med at huske hvad han
selv hedder ...

--
Bertel

Fra : Michael

Dato : 17-12-06 20:47

Bertel Lund Hansen skrev:

>Skrevet af Anders (6400) der har problemer med at huske hvad han
>selv hedder ...

Nej nej han har problemer med at huske hvilken e-mail adresse han skal
bruge idag. Netop derfor han hele tiden skifter identitet (det har han
selv sagt)

--
/signature offline

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-12-06 11:04

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jeg havde engang et skulderhylster til min pistol - på mange måder
> praktisk. Desværre har alderdommen taget den, og jeg vil gerne have
> en anden.

Altså - pistol = telefon.

Og alderdommen har taget skulderhylsteret pga forkert opbevaring.

> Hvor kan man købe dem henne?

Det var så til gengæld rigtig :)

--
Per, Esbjerg