|
| Oplåsning af 3 mobiltelefoner Fra : Britta |
Dato : 15-12-06 14:46 |
|
Hej Gruppe,
I august udløb min 2 års bindingsperiode hos 3 og samtidig den 2 årige
reklamationsperiode på telefonerne. Jeg ville derfor gerne have mine
telefoner låst op således at jeg ville kunne bruge dem hos et andet selskab,
og ringede til 3s kundeservice for at få koderne. De kunne imidlertid
fortælle mig at de ikke havde koderne til mine telefoner (det er ellers
sædvanlig procedure), og at jeg derfor blev nødt til at sende dem til Arvato
Teleservice Aps i Padborg til oplåsning. Jeg tog en back up af begge
telefoner, og afleverede dem i november til en 3 butik på Strøget, som så
sendte dem videre til værkstedet.
I dag er jeg så blevet ringet op af 3 butikken. Bundstikket på begge
telefoner er i stykker, og de kunne derfor ikke låses op. Da jeg afleverede
telefonerne fejlede de intet (de kunne begge lades op og stikket til
dataoverførsel virkede da jeg brugte det sidst til at lave back up med). Jeg
synes derfor det lyder meget underligt at begge telefoner er itu, og kan
ikke lade være med at synes at 'det lugter'. Derfor vil jeg spørge Jer
herinde - har andre prøvet det, eller kender I nogen der har været ude for
noget tilsvarende? Hvad kom der ud af at klage? Jeg anser selvfølgelig en
opringning til 3s kundeservice for at være fuldstændig omsonst og har tænkt
mig at ringe til forbrugerstyrelsens hotline på mandag når de åbner igen,
men mine to - nu defekte - telefoner får lov at ligge uafhentede til jeg har
talt med forbrugerstyrelsen.
Venligst,
Britta
| |
Anders \(6400\) (15-12-2006)
| Kommentar Fra : Anders \(6400\) |
Dato : 15-12-06 18:44 |
|
Hvilken model drejer det dig om.
A
"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:4582a71a$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej Gruppe,
> I august udløb min 2 års bindingsperiode hos 3 og samtidig den 2 årige
> reklamationsperiode på telefonerne. Jeg ville derfor gerne have mine
> telefoner låst op således at jeg ville kunne bruge dem hos et andet
> selskab, og ringede til 3s kundeservice for at få koderne. De kunne
> imidlertid fortælle mig at de ikke havde koderne til mine telefoner (det
> er ellers sædvanlig procedure), og at jeg derfor blev nødt til at sende
> dem til Arvato Teleservice Aps i Padborg til oplåsning. Jeg tog en back up
> af begge telefoner, og afleverede dem i november til en 3 butik på
> Strøget, som så sendte dem videre til værkstedet.
> I dag er jeg så blevet ringet op af 3 butikken. Bundstikket på begge
> telefoner er i stykker, og de kunne derfor ikke låses op. Da jeg
> afleverede telefonerne fejlede de intet (de kunne begge lades op og
> stikket til dataoverførsel virkede da jeg brugte det sidst til at lave
> back up med). Jeg synes derfor det lyder meget underligt at begge
> telefoner er itu, og kan ikke lade være med at synes at 'det lugter'.
> Derfor vil jeg spørge Jer herinde - har andre prøvet det, eller kender I
> nogen der har været ude for noget tilsvarende? Hvad kom der ud af at
> klage? Jeg anser selvfølgelig en opringning til 3s kundeservice for at
> være fuldstændig omsonst og har tænkt mig at ringe til forbrugerstyrelsens
> hotline på mandag når de åbner igen, men mine to - nu defekte - telefoner
> får lov at ligge uafhentede til jeg har talt med forbrugerstyrelsen.
>
> Venligst,
> Britta
>
| |
Carsten H \(4800\) (15-12-2006)
| Kommentar Fra : Carsten H \(4800\) |
Dato : 15-12-06 19:04 |
|
"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:4582a71a$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej Gruppe,
> I august udløb min 2 års bindingsperiode hos 3 og samtidig den 2 årige
> reklamationsperiode på telefonerne. Jeg ville derfor gerne have mine
> telefoner låst op således at jeg ville kunne bruge dem hos et andet
> selskab, og ringede til 3s kundeservice for at få koderne. De kunne
> imidlertid fortælle mig at de ikke havde koderne til mine telefoner (det
> er ellers sædvanlig procedure), og at jeg derfor blev nødt til at sende
> dem til Arvato Teleservice Aps i Padborg til oplåsning. Jeg tog en back up
> af begge telefoner, og afleverede dem i november til en 3 butik på
> Strøget, som så sendte dem videre til værkstedet.
> I dag er jeg så blevet ringet op af 3 butikken. Bundstikket på begge
> telefoner er i stykker, og de kunne derfor ikke låses op. Da jeg
> afleverede telefonerne fejlede de intet (de kunne begge lades op og
> stikket til dataoverførsel virkede da jeg brugte det sidst til at lave
> back up med). Jeg synes derfor det lyder meget underligt at begge
> telefoner er itu, og kan ikke lade være med at synes at 'det lugter'.
> Derfor vil jeg spørge Jer herinde - har andre prøvet det, eller kender I
> nogen der har været ude for noget tilsvarende? Hvad kom der ud af at
> klage? Jeg anser selvfølgelig en opringning til 3s kundeservice for at
> være fuldstændig omsonst og har tænkt mig at ringe til forbrugerstyrelsens
> hotline på mandag når de åbner igen, men mine to - nu defekte - telefoner
> får lov at ligge uafhentede til jeg har talt med forbrugerstyrelsen.
>
> Venligst,
> Britta
Lad mig gætte Motorola telefoner?
Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
repratørre.
| |
Britta (15-12-2006)
| Kommentar Fra : Britta |
Dato : 15-12-06 19:20 |
|
"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message
news:4582e398$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Lad mig gætte Motorola telefoner?
> Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
> repratørre.
Uha, det lyder lovende. Nej, det drejer sig om to NEC e616v telefoner.
Venligst,
Britta
| |
Briped (16-12-2006)
| Kommentar Fra : Briped |
Dato : 16-12-06 08:39 |
|
"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message
news:4582e398$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
> repratørre.
Glemte helt at spørge dig hvorfor du mener det? I hvilken sammenhæng har du
hørt om dem før?
Venligst,
Britta
| |
Carsten H \(4800\) (16-12-2006)
| Kommentar Fra : Carsten H \(4800\) |
Dato : 16-12-06 09:52 |
|
"Briped" <briped@invalidgmx.net> skrev i en meddelelse
news:4583a293$0$4169$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message
> news:4582e398$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>
>> Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
>> repratørre.
>
> Glemte helt at spørge dig hvorfor du mener det? I hvilken sammenhæng har
> du hørt om dem før?
Arbejder i en telebutik og det er via mit daglige arbejde og oplevelser med
dem, de er sgu nogen fjolser, roder rundt i det, dårlig service og en
evighed om at klare en rep. osv.
Arvarto er vist nok ejet af TDC så vidt jeg husker
| |
|
|