Motorola V220 tilslutning til PC?
Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 11-12-06 23:23

Min datters Motorola V220 har et USB2 stik, men vi kan ikke komme i

kontakt med telefonen af den vej. Reaktion fra WinXP(SP2): Ny USBenhed

tilsluttet - ukendt enhed tilsluttet - søger internettet efter opdateret
driver -

giver op.

Motorola kan ganske vist levere en "Phone-tools CD", men det er

købe-tilbehør. Lidt - øøh - fedterøvet efter min smag, især når Nokia,

Siemens, LG og sikkert flere andre. enten lverer det med som standard,

eller lader dig downloade det gratis.

Nogen forslag, eller skal jeg bare hoste op med de DKK 204.60 som

Motorola/BVRP forlanger for ulejligheden?

Keld Lergren Nielsen

Den vigtigste ingrediens i elektroniske komponenter
er blå røg.
Når den først den slipper ud, virker de ikke længere.

Fra : Kenned

Dato : 12-12-06 17:36

"Keld Lergren Nielsen" <keld.l.n@grafisk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den vigtigste ingrediens i elektroniske komponenter
> er blå røg.
> Når den først den slipper ud, virker de ikke længere.

Prøv dem her:

http://totallydrivers.com/drivers/download-driver.asp?driver=52

Kenned

--
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 13-12-06 22:05

I meddelelse: 457eda71$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
skrev Kenned:

> Prøv dem her:
>
> http://totallydrivers.com/drivers/download-driver.asp?driver=52
>
> Kenned

Tak for hjælpen.

Keld Lergren Nielsen
"Det kan føre til de frygteligste ting, når folk, som ikke
er vant til det, tænker sig om."