Forskel i Nokia-opladere
Fra : Kasper

Dato : 11-12-06 20:36

Hej,

Jeg skal bruge en oplader til en Nokia 7370. Iflg. Nokias hjemmeside
kan jeg bruge såvel en kompakt-lader som en rejse-lader. Der er dog
ingen nærmere information omkring forskellen på disse. Fra andre har
jeg hørt, at rejseladeren muligvis kan oplade telefonen hurtigere.

Er der nogen der kan give mig noget input til hvilken oplader jeg skal
vælge til alm. brug?

/ Kasper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-12-06 21:30

"Kasper" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> jeg hørt, at rejseladeren muligvis kan oplade telefonen hurtigere.
>
> Er der nogen der kan give mig noget input til hvilken oplader jeg skal

Det er sku nok ligegyldigt.. Umildbart tror jeg nu kompakt laderen er
hurtigere fordi den er lidt størrere.. rejseladeren er den lader der følger
med som std. til alle Nokia telefoner.

Fra : Kasper

Dato : 11-12-06 23:48

On Mon, 11 Dec 2006 21:29:52 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Det er sku nok ligegyldigt.. Umildbart tror jeg nu kompakt laderen er
>hurtigere fordi den er lidt størrere.. rejseladeren er den lader der følger
>med som std. til alle Nokia telefoner.

Tak, det var lige det jeg skulle vide

/ Kasper

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 12-12-06 21:13

> [...]

>jeg hørt, at rejseladeren muligvis kan oplade telefonen hurtigere.
>
>Er der nogen der kan give mig noget input til hvilken oplader jeg skal

Jeg kan ikke svare på laderne til N7370 og de andre Nokia'er med lille ladestik.

Men til nogle af de ældre Nokia modeller overraskede det mig lidt at
standardladeren (ACP-7E) bruger over dobbelte tid i forhold til rejseladeren
(ACP-12E).

At rejseladeren så vejer det halve og fylder lidt mindre end standardladeren er
en helt anden sag.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>