Sony video 3gp --> mov eller mid
Fra : Kim J.

Dato : 10-12-06 13:54

Hejsa,

Er der mon nogle af jer der har fundet et godt gratis program der kan
konvertere 3gp formatet til noget der kan afspilles på computeren?

Hygge hejsa her fra
Kim J.

Fra : Per

Dato : 10-12-06 14:12

"Kim J." <BL320SLET@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der mon nogle af jer der har fundet et godt gratis program der kan
> konvertere 3gp formatet til noget der kan afspilles på computeren?

Hvorfor ikke bare afspille det i 3 gp formatet i stedet for at lave det om ?

Nokia gratis player kan afspille 3gp formater kan hentes her:

http://www.nokia.com/A4143702

Ellers kan det her geniale program lave en hel masse med 3 gp formatet og
meget mere - jeg mener også det kan afspille - jeg bruger dog selv Nokias
til at afspille med .

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Og det er virkeligt et godt gratis program uden adware osv.

/Per

Fra : Kim J.

Dato : 10-12-06 14:31

Hejsa Per,

> [...]
> ?
>
> Nokia gratis player kan afspille 3gp formater kan hentes her:

Den er da brugbar. Problemet er bare, at jeg af og til skal bruge det i
forbindelse med mit job, og derfor aldrig helt ved hvilken bærbar jeg får
fat i, altså skal programmet installeres på samtlige maskiner jeg kommer i
berøring med eller jeg skal tage min egen med rundt. Det holder ikke! Så er
det bedre med en konvertering, så jeg kan køre det på en hvilken som helst
Windows system.

> [...]
> Nokias til at afspille med .
>
> http://www.erightsoft.com/SUPER.html
>
> Og det er virkeligt et godt gratis program uden adware osv.

ØV! Ser godt ud, men det er en shareware ikke freeware. Der er en
prøveperiode, og så bliver man nød til at købe programmet, det er ikke lige
det jeg søger.

> /Per
/Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-12-06 14:46

>ØV! Ser godt ud, men det er en shareware ikke freeware

Hvor ser du at ovennævnte koster noget?

»SUPER © does for FREE what other encoders CAN'T do for money.«

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kim J.

Dato : 10-12-06 15:25

Hejsa Kerim,

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor ser du at ovennævnte koster noget?
>
> »SUPER © does for FREE what other encoders CAN'T do for money.«
>
> --
> Kerim

Okay, jeg er vist ikke vågen, har fundet den. Den ser ret avanceret ud, og
kan tilsyneladende en helt masse. Brugervenlighed er der ikke meget af, men
ok, hvem har også sagt det skal være nemt. Takker jer begge

/Kim

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 10-12-06 19:28

> [...]
>
> Er der mon nogle af jer der har fundet et godt gratis program der kan
> konvertere 3gp formatet til noget der kan afspilles på computeren?

Denne kan konvertere fra 3gp til avi:
http://www.miksoft.net/mobile3GPconverter.htm

--
/Mikael
Midlet - Aero Pig: http://home24.inet.tele.dk/harmonika/java/jar.htm

Fra : Kim J.

Dato : 13-12-06 05:28

Hejsa Mikael,

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim J." <BL320SLET@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Denne kan konvertere fra 3gp til avi:
> http://www.miksoft.net/mobile3GPconverter.htm

Tak skal du have
Jeg kan se, at jeg før har downloaded den, mon ikke det er shareware eller
lign.? Jeg har i hvert afinstalleret den igen af en eller anden grund?

Fra : Peter SD.

Dato : 14-12-06 21:39

Hej.

Nå nu ville jeg lige prøve at hjælpe , og indtastede så "3GP to AVI" i
Google, og så kom denne link....
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.html

Der i er der et par programmer der skal installeres og så køre det, jeg har
lige prøvet.......
Freeware Zwei-Stein Video Editor
Quicktime Alternative

(Jeg behøvede ikke det nederste da jeg har et 3gp codec i min maskine i
forvejen......)

--
Peter