/
Forside
/
Teknologi
/
Telekommunikation
/
Mobil-Telefoni
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#
Navn
Point
1
Klaudi
20830
2
refi
17101
3
Nordsted1
13879
4
o.v.n.
13756
5
Kortoverv..
9673
6
thyfoon
6564
7
Ghettofam..
6087
8
rotw
5524
9
katekismus
5124
10
g_h
4281
Hi3G netstabilitet
Fra :
Bjarke Hansen
Dato :
06-12-06 21:24
Hej
jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket jeg
ikke
plejer...
synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal ringe op 2
gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af "linien"
nogen der oplever det samme?
Skal siges det er i kæbenhavns området.
Mvh. Bjarke
Kent Oldhøj (
06-12-2006
)
Kommentar
Fra :
Kent Oldhøj
Dato :
06-12-06 23:43
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
news:8GFdh.168$2i4.150@news.get2net.dk:
> jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket
> jeg ikke
> plejer...
>
> synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal
> ringe op 2 gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af
> "linien"
>
> nogen der oplever det samme?
Jeg har skiftet til 3 for godt en uge siden efter en del knas med Unotel,
og har brugt deres net ganske meget på alle tider af døgnet (det er jo nyt
og gratis). Har intet bemærket. Til gengæld er deres portal jo nærmest
konstant overbelastet i aftentimerne. Det håber jeg er et forbigående
problem.
Steen Holm Pedersen (
07-12-2006
)
Kommentar
Fra :
Steen Holm Pedersen
Dato :
07-12-06 07:55
"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9891F0D5AC1ABkentoldhoj@oldhoj.dk...
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
> news:8GFdh.168$2i4.150@news.get2net.dk:
>
>> jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket
>> jeg ikke
>> plejer...
>>
>> synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal
>> ringe op 2 gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af
>> "linien"
>>
>> nogen der oplever det samme?
>
> Jeg har skiftet til 3 for godt en uge siden efter en del knas med Unotel,
> og har brugt deres net ganske meget på alle tider af døgnet (det er jo nyt
> og gratis). Har intet bemærket. Til gengæld er deres portal jo nærmest
> konstant overbelastet i aftentimerne. Det håber jeg er et forbigående
> problem.
I den tid jeg var kunde hos 3 oplevede jeg konstant at deres hjemmeside:
1.
Ikke svarede
2.
Blev lavet om så du skulle finde tingene et nyt sted
3.
Man kunne ikke vise forbruget
4.
Forbruget blev vist forkert.
Håber ikke du har bundet dig for ½ år...
--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Søg
Alle emner
Teknologi
Telekommunikation
Mobil-Telefoni
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177559
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408929
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.