firmware på nokia 6131
Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-12-06 16:17

Hej

Jeg har fået mig en Nokia 6131 og tjekkede med det samme om den havde den
nyeste firmware.
Den har version 3.50. Er det den nyeste eller hva`?

Mvh Poul

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-12-06 16:45

> Jeg har fået mig en Nokia 6131 og tjekkede med det samme om den havde den
> nyeste firmware.
> Den har version 3.50. Er det den nyeste eller hva`?
>
> Mvh Poul

Hejsa

Konen har også sådan en, men jeg kan ikke huske hvordan man tjekker det ??

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-12-06 16:46

Hej

*#0000#

Mvh Poul

Fra : Insight Data

Dato : 07-12-06 12:17

Nyeste version til 6131 hedder 5.50 og er fra 20-09-06

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk

Fra : noone

Dato : 07-12-06 19:53

Hej

> Nyeste version til 6131 hedder 5.50 og er fra 20-09-06

Ok takker. Inde i menuen er der mulighed for at opdaterer firmware fra selve
telefonen men der er ikke installeret noget program.
Hvor kan det hentes henne? på wap altså.

Mvh Poul