29-årig pædofil udgav sig som 12-årig
Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-07 07:04

På:

<http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=857580>

kan man se den absurde historie om en 29-årig, der ikke alene i et par
år kunne udgive sig for at være 12-årig, bl.a. ved at barbere sig på
hele kroppen og skjule skægskygge med sminke, men også blev optaget på
en amerikansk /middle school/ som elev i en 7. klasse, svarende til en
dansk 5. eller 6. klasse. Han var ikke engang den største i sin klasse
[højde: 167, vægt: 54 kg].

Han boede sammen med to andre pædofile mænd, der udgjorde hans
'familie'. Disse følte sig dog også snydt. De troede jo at de misbrugte
en 12-årig dreng, og så var han i virkeligheden 29 ...

Alle tre misbrugte naturligvis også »den spinkle 12-åriges«
klassekammerater, når de kom på besøg ...

Den 29-årige har tidligere været i fængsel for pædofile forhold, og kun
en 34-årig /cell mate/ har kendt til virkeligheden. Også han er fængslet
for at have deltaget i de 'seksuelle aktiviteter'.

Den 29-årige blev kun afsløret fordi hans lærere fik mistanke om at han
var 16 år, og offer for en kidnapning. Mistanken kom på baggrund af hans
'familieomstændigheder'.

Sagen kunne naturligvis ikke finde sted i et land som Danmark, med et
Centralt PersonRegister. Noget de som bekendt mangler i USA.

Måske skulle de til at få det, med biometriske data som iris for at
sikre mod overtagelse af andres identitet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-07 07:19

> Alle tre misbrugte naturligvis også »den spinkle 12-åriges«
> klassekammerater, når de kom på besøg ...

Mindreårige skal beskyttes.
Staten dur aldrig til det
_Fremragende_ at forældre nu let kan bigbrotherovervåge deres børns
net-adfærd og derved om nødvendigt gribe ind og beskytte.

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G61FAG30DG4G0G

Sålænge ikke voldsrisiko, ville jeg aldrig overvåge mine børn, men
det er en sag mellem far og søn, mor og datter.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-02-07 11:40

> [...]
> en amerikansk /middle school/ som elev i en 7. klasse, svarende til en
> dansk 5. eller 6. klasse. Han var ikke engang den største i sin klasse

Sku du ikke hellere begynde at skrive i News:dk.snak.seksualitet røvpuling
har ikke meget at gøre med politik.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-07 20:41

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Sku du ikke hellere begynde at skrive i News:dk.snak.seksualitet røvpuling
> har ikke meget at gøre med politik.

Du mener ikke at det har noget med straffelov og registerlov at gøre?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : BigBother

Dato : 03-02-07 17:36

> [...]
>
> Måske skulle de til at få det, med biometriske data som iris for at
> sikre mod overtagelse af andres identitet?

Eller også skulle de implantere alle med en GPS-mikrochip, så magthaverne
kunne have noget mere kontrol med folk. Eller også skulle man lade være med
at indføre et Big Brother-samfund, bare fordi der af og til er nogen
mennesker, der opfører sig mærkeligt.