Kulturberigelse, nu også
Fra : Peter B. P.

Dato : 02-02-07 20:18

http://ekstrabladet.dk/112/article267476.ece

Ekstra Bladet

Uro lukker Shell-tank

Jævnlig ballede omkring en Shell-tankstation i Brabrand ved Århus har
fået benzinselskabet til at lukke og nedrive anlægget straks
/ritzau/ - 09:37 - 02. feb. 2007
Adskillige års ballede omkring en Shell servicestation i Gellerup i
Brabrand har fået benzinselskabet til at lukke tanken øjeblikkeligt, og
både politiet og den nærliggende Bazar Vest med masser af
indvandrerbutikker håber nu på mere rolige tilstande.

Shell-tanken har stået i centrum ved adskillige sammenstød mellem unge
indvandrere og politiet. Kommunikationschef hos Shell i Danmark Regitze
Reeh forklarer, at der er to grunde til lukning af tanken.
- Vi kunne ikke længere garantere for medarbejderes og kunders
sikkerhed, og balladen havde taget et uoverskueligt omfang. Desuden var
indtjeningen for dårlig, siger hun til avisen.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : @

Dato : 02-02-07 21:18

On Fri, 2 Feb 2007 20:17:38 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B.
P.) wrote:

>- Vi kunne ikke længere garantere for medarbejderes og kunders
>sikkerhed, og balladen havde taget et uoverskueligt omfang.

og Århus politi glimrede endnu engang ved ikke at løse deres opgave

efterhånden må det vel gå op for folk at selvforsvar og selvtægt er
den eneste metode man kan bruge, hvis man vil leve i frihed

/Albert Camus/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-02-07 23:34

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> efterhånden må det vel gå op for folk at selvforsvar og selvtægt er
> den eneste metode man kan bruge, hvis man vil leve i frihed

Århus politi kan ikke magte den opgave de bliver lønnet for. Bazar Vest
håber nu på mere rolige tilstande, ja men da, det er jo derfra alle
forbryderne kommer fra. Shell valgte den neme og skadefri løsning uden brug
af selvforsvar, fordi de har en tegnebog der er betydelig støre end
urmagerens.

mvh Kurt

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 21:20

In news:1hsxccy.1jlema1b4r39zN%peter@DIESPAMMERDIE.dk,
Peter B. P. <peter@DIESPAMMERDIE.dk> typed:
> http://ekstrabladet.dk/112/article267476.ece
>
> Ekstra Bladet
>
> Uro lukker Shell-tank

Det er jo etniske danskere der står bag, de har klædt sig ud, for det kan da
virkelig ikke være folk med anden etnisk herkomst der laver ballade.

Nu synes jeg du strammer den, og offenligt skal give en undskyldning til
alle, for den slags løgnagtige påstande du komemr med der har jo ingen hold
i virkeligheden...

--
MVH.
N_B_DK