Gevinst hver gang
Fra : gb

Dato : 02-02-07 12:40

Fra dagens Berlingske Tidende. Lars Hedegaard anbefaler en ny form
for branding.

Advokat Peter Giersing skulle efter flere juridiske eksperters
mening have gode chancer for at skaffe erstatning til en af de
uheldige røvere fra urmagerforretningen, der hverken fik ure
eller guld, men derimod et projektil i kroppen. Det har kostet
ham tort og tabt arbejdsfortjeneste og erhvervsevne, og den
slags skal der betales for.

I den forbindelse overvejer Udenrigsministeriet - efter hvad
Groft sagt erfarer - at indrykke en vejledning for røvere på sin
hjemmeside, og Groft sagt er allerede klar med et forslag til
teksten:
»Drømmer du også om en fremtid som røver i Danmark? Det er mere
»indbringende, end du tror! Røvere fra mange lande har gennem
»længere tid fundet vej til det fjerne Danmark, og det har de
»ikke fortrudt. Det er naturligvis ikke altid, røveriet lykkes.
»Det kan tilmed ske, at røveren udsættes for uheld pga.
»ubesindig optræden fra de berøvedes side, men i sådanne
»situationer anbefales det at kontakte Advokatfirmaet Bjørst,
»Vester Voldgade 96, København V, der gerne bistår med at rejse
»erstatningssag. Det kan slet ikke udelukkes, at
»erstatningssummen overstiger det, man havde håbet at skaffe
»gennem røveriet. Skadelidte røvere kan endvidere se frem til en
»udsøgt og gratis behandling på danske sygehuse samt al tænkelig
»hjælp fra de sociale myndigheder. De behøver heller ikke frygte
»yderligere overlast fra voldelige ofre, idet disse normalt
»sidder i fængsel. Når gevinsten er hjemme, kan røvere med
»fordel søge politisk asyl, hvilket de skulle have gode chancer
»for at opnå, idet danske myndigheder vil være meget
»tilbageholdende med at udlevere dem til deres hjemlande, hvor
»de i mange tilfælde vil være eftersøgt. Alternativt kan det
»anbefales potentielle røvere at medbringe et eller flere
»studentereksamensbeviser med gode karaktergennemsnit (kan købes
»i de fleste storbyer uden for EU). Så får de nemlig automatisk
»adgang til højere uddannelser og dermed varigt ophold. Husk
»endelig pistol, knojern, ansigtsmaske og flugtbil, og du er
»klar til dit livs eventyr. Kærlig hilsen, din Per Stig«.

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 13:23

In news:Xns98CB80E019C77nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:
> Fra dagens Berlingske Tidende. Lars Hedegaard anbefaler en ny form
> for branding.
>
> Advokat Peter Giersing skulle efter flere juridiske eksperters
> mening have gode chancer

Jeg vil næsten håbe manden en dag udsættes noget ala det samme, så kan det
være han får et andet syn på hvad kriminelle voldsmænd har ret til.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-02-07 14:17

gb forklarede:
> [...]
> »endelig pistol, knojern, ansigtsmaske og flugtbil, og du er
> »klar til dit livs eventyr. Kærlig hilsen, din Per Stig«.

Jeg var ellers sikker på at det var ham tumpen Bjørnkvist (ham der fra
tv-avisen) der var hans tumpede advokat.
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-02-07 19:07

On Fri, 02 Feb 2007 11:40:09 GMT gb <nospam@no.invalid> sent the
following smoke signals:

> [...]
> eller guld, men derimod et projektil i kroppen. Det har kostet
> ham tort og tabt arbejdsfortjeneste og erhvervsevne, og den

Så må urmageren jo anlægge sag den anden vej mod røverne.
Deres handlinger gjorde at han nu er stemplet som kriminel.

(I DK er man uskyldig indtil pressen har ophidset befolkningen til at
tro det modsatte)

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.