Karen Jespersen
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-02-07 11:24

"Den rejsende i fodnoter"

Konvertitter er tit dem, der indtager de ekstreme synspunkter, så
konvertitter er jeg altid meget skeptisk over for, siger Øffe Elimam Jensen
og uddyber, at det farligste der kanske i indvandrerdebatten er, hvis man
dæmoniserer mindretallene. Manden må være meget dement.

mvh Kurt

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-02-07 11:28

Kurt H. Nedergaard formulerede spørgsmålet:
> Manden må være meget dement.
>
> mvh Kurt

Ikke MÅ, han ER.
Kai

Fra : BigBother

Dato : 02-02-07 11:33

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> [...]
> konvertitter er jeg altid meget skeptisk over for, siger Øffe Elimam
> Jensen og uddyber, at det farligste der kanske i indvandrerdebatten er,

Der er ikke noget, der hedder ekstreme synspunkter i Dansk politk. Vi har jo
at gøre med et folketing bestående af 7 forskellige Socialdemokratier, bare
med lidt forskellig indpakning. Over 80% af al lovgivning vedtages
enstemmigt. Hvis der vitterligt kunne blive lidt reel forskel på, hvad
politikerne mente ville det da kun være festligt.

> Manden må være meget dement.

Ja, det har han tidligere demonstreret ved flere lejligheder, bl.a.
muhammedkrisen.

Godt at det mindste af to onder, Nyrup, vandt i 1998.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-02-07 12:03

BigBother wrote:
> [...]
> har jo at gøre med et folketing bestående af 7 forskellige
> Socialdemokratier, bare med lidt forskellig indpakning.

Det morsomme er så når Venstrefolk nu ikke vil indrømme at hulemanden går
klædt i fåreskind, selvom de selv bilder sig ind at pelsen er af ulv

/FL

Fra : BigBother

Dato : 02-02-07 12:06

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Det morsomme er så når Venstrefolk nu ikke vil indrømme at hulemanden går
> klædt i fåreskind, selvom de selv bilder sig ind at pelsen er af ulv

Er det Røde Anders du taler om?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-02-07 12:52

BigBother wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Er det Røde Anders du taler om?

Naturligvis..

Intet problem i at skifte standpunkt. Men vær dog ærlig overfor at du ikke
længere er ultra-liberal

/FL