7% af SRs vælgere overvejer skifte til V
Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-07 19:11

Jeg ser netop at 5% af de socialdemokratiske og 2% af de radikale
vælgere 'overvejer' at skifte til Venstre som en direkte følge af Karen
Jespersens skifte til V. Ifølge dagens Megafon-undersøgelse.

7% af 36%, det giver 2,5% af det samlede vælgerkorps. Hertil kommer at
det er endog /meget/ sjældent at forskellen mellem regerings- og
oppositionsblok er så stor.

Deruover viser Megafon-målingen at 21% af såvel DFs som Ks vælgere
overvejer at flytte til V. Det har så bare ikke indflydelse på
regeringsblokkens samlede styrke ...

<http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-6000870.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 19:18

"Per Rønne" wrote:
> Jeg ser netop at 5% af de socialdemokratiske og 2% af de radikale
> vælgere 'overvejer' at skifte til Venstre som en direkte følge af
> Karen Jespersens skifte til V. Ifølge dagens Megafon-undersøgelse.

Dejligt

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 01-02-07 19:19

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote in news:1hsve9i.1ujhs2i1o3phmsN%
per@RQNNE.invalid:

> [...]
>
> Deruover viser Megafon-målingen at 21% af såvel DFs som Ks vælgere
> overvejer at flytte til V. Det har så bare ikke indflydelse på

Det beviser, at vi skal have indført diktatur, da vælgerne ikke er
intelligente nok til at skulle have indflydelse!

Fra : ThomasB

Dato : 01-02-07 19:21

Thomas Tilgrin skrev:

> Det beviser, at vi skal have indført diktatur, da vælgerne ikke er
> intelligente nok til at skulle have indflydelse!

Ja, og under et diktatur får du heller ikke lov til at gå hjemme og fede den
på statens regning.

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 01-02-07 19:29

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> Ja, og under et diktatur får du heller ikke lov til at gå hjemme og
> fede den på statens regning.

Jo, for jeg er jo diktatoren.

Fra : ThomasB

Dato : 02-02-07 01:24

"Thomas Tilgrin" <@> skrev i en meddelelse

> Jo, for jeg er jo diktatoren.

Jeg troede ikke du kunne foretage dig noget pga din "sygdom"?

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 02-02-07 02:12

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:45c284b4$0$49195
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Thomas Tilgrin" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg troede ikke du kunne foretage dig noget pga din "sygdom"?

Det kan jeg heller ikke. Det er kun kommunen, som tror det.
Min sagsbehandler vil faktisk have mig i fuldtidsbeskæftigelse på normale
vilkår, på trods af at konklusionen på arbejdsprøvningen siger det stik
modsatte.
Hele stemningen omkring min sag er blevet meget negativ efter det seneste
møde, hvor sagsbehandleren var meget hård og truende i sin adfærd. At det
senere viste sig, at sagsbehandleren også løj op til flere gange under
mødet, har gjort, at jeg har mistet al respekt for systemet. Erfarne
mennesker som kender til lignende sager, hævder at det bare er kommunen,
som gør alt for at spare penge. At lyve og true med hjernedød aktivering er
en velkendt metode, kommunernes sagsbehandlere benytter. Heldigvis havde
jeg en bisidder med ved mødet (for første gang under hele sagens forløb),
ellers havde jeg virkelig haft problemer, da jeg desværre er meget
autoritetstro.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-07 19:44

Thomas Tilgrin <@> wrote:

> [...]
>
> Det beviser, at vi skal have indført diktatur, da vælgerne ikke er
> intelligente nok til at skulle have indflydelse!

Samme undersøgelse viser i øvrigt også at 65% af vælgerne ikke mener at
S nye udlændingepolitik, ikke vil kunne holdes med en Helle
Thorning-Schmidt som statsminister.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 01-02-07 19:46

> [...]
>
> Det beviser, at vi skal have indført diktatur, da vælgerne ikke er
> intelligente nok til at skulle have indflydelse!

Som Hitler skrev så kan man ikke lade enhver idiot være folkevalgt

Fra : Alucard

Dato : 01-02-07 20:16

On 01 Feb 2007 18:18:46 GMT, Thomas Tilgrin <@> wrote:

>Det beviser, at vi skal have indført diktatur, da vælgerne ikke er
>intelligente nok til at skulle have indflydelse!

Øhhh.... Hvem er intelligent not til at være diktator...???

Fra : Neuman

Dato : 01-02-07 20:42

> [...]
> Jespersens skifte til V. Ifølge dagens Megafon-undersøgelse.
>
> 7% af 36%, det giver 2,5% af det samlede vælgerkorps.

Jeg er bange for at du ikke bare kan lægge procenterne sammen på den måde.
Det minder lidt om a la DF'eren at bare lægge dem sammen. Medmindre S og R
selvfølgelig har lige præcis mange stemmer

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-07 09:14

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> Jeg er bange for at du ikke bare kan lægge procenterne sammen på den måde.
> Det minder lidt om a la DF'eren at bare lægge dem sammen. Medmindre S og R
> selvfølgelig har lige præcis mange stemmer

.

1,5% af det samlede vælgerkorps er nu også nok. 5% af 26% + 2% af 10%.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-02-07 21:22

> [...]
>
> Deruover viser Megafon-målingen at 21% af såvel DFs som Ks vælgere
> overvejer at flytte til V. Det har så bare ikke indflydelse på

Er livet ikke bare skønt. **LOL** rofl mao.

Fra : Zeki

Dato : 01-02-07 22:35

> Jeg ser netop at 5% af de socialdemokratiske og 2% af de radikale
> vælgere 'overvejer' at skifte til Venstre som en direkte følge af Karen
> Jespersens skifte til V. Ifølge dagens Megafon-undersøgelse.

Det skal nok blive interessant at følge Jespersen og den røre i andedammen
som vil følge når hun begynder at stille krav.

" Er Venstre virkelig så liderlige efter at vinde valget, at man er parat
til at tage hvem som helst ind i varmen?" spørger EB i deres lederartikel
kaldet "En klam gevinst"
http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article267073.ece

Mvh
Zeki

Fra : Mark Jensen

Dato : 01-02-07 23:02

On Thu, 1 Feb 2007 22:35:04 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

..

> [...]
>til at tage hvem som helst ind i varmen?" spørger EB i deres lederartikel

Ja sådan kan vi kaste med ledere efter hver sin smag/håb.

JP "Guldfuglen"
http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=4218466

Rønnebærrene er sure, det er vist det eneste der kan forklare de
opstød over et politisk partiskifte som giver udsædvanlig god mening
for enhver der har fulgt politik siden starten 90erne.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-02-07 00:43

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> Deruover viser Megafon-målingen at 21% af såvel DFs som Ks vælgere
> overvejer at flytte til V. Det har så bare ikke indflydelse på

Jeg overvejer da alle muligheder inden jeg stemmer, ellers er der jo
ikke valg.