Ny Radio Holger - lille smagsprøve
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 01-02-07 12:19

http://radioholger.dk/tekst21.htm - afsnit 2

På grund af den tekniske udvikling er der er opstået det mærke-lige
forhold, at muhamedanere fra Mellemøsten nu er begyndt at sende
dødstrusler til danske patrioter. Disse sendes pr. E-mail på baggrund
af latterlige artikler i arabiske medier, og truslerne rettes både mod
patrioterne og deres familier. Gamle og skæggede ørkenrøvere sidder i
Mellemøsten og tror at kunne bestemme, hvad de danske patrioter skal
have på deres hjemmesider, og det er der kun et godt svar på, og det
svar må være ganske eftertrykkeligt. Hvis man oplever dette skal man
sende e-mailen retur med helt tilsvarende trusler rettet mod
afsenderen, for det er det eneste, som man har respekt for i
Mellemøsten. Man skal således ikke finde sig i noget som helst fra de
fremmedes side men besvare trusler med trusler. Kun ved at være helt
konsekvente kan man stoppe disse første tendenser til terrorisme mod
danskerne. Foreløbigt vil araberne i Mellemøsten i deres groteske
storhedsvanvid kun bestemme over danskeres hjemmesider, men det
stopper ikke der, det kan man roligt regne med, og derfor må vi også
være forberedte. Og så skal man i øvrigt ikke tro, at det danske
politi vil hjælpe i en evt. konflikt med de fremmede, for det danske
politi er rystende angst for enhver konflikt med de fremmede. Dels
fordi de fremmede også kan finde på at angribe politiet, og dels fordi
politiet udmærket ved, at en indgriben mod de fremmede altid fører til
kritik i medierne, og politiet hopper og springer for medierne, så det
er latterligt. Hvordan politiet fuldstændigt underordner sig medierne,
det får man et meget klart eksempel på, når politiet igen og igen
rejser sager alene på baggrund af nogle helt ligegyldige
avisartikler.

Eller lyt:

http://www.radioholger.dk/webradio/Radio-20070131.ram

eller

http://www.radioholger.dk/webradio/RadioHolger-20070131.mp3

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-02-07 12:28

"Michael Laudahn eOpposition" skrev i en meddelelse

http://radioholger.dk/tekst21.htm - afsnit 2

Jeg må gå ud fra, at indlægget er skrevet af en selvbestaltet patriot udi
forsvaret af alt, der minder om dansk.

Derfor kan det undre, at artiklens sproglige niveau ligger langt under
niveauet, som en tosproget elev fra 4. klasse i Hasle Skole kan præstere.

- Jensby

Fra : gb

Dato : 01-02-07 12:32

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in

> Derfor kan det undre, at artiklens sproglige niveau ligger langt
> under niveauet, som en tosproget elev fra 4. klasse i Hasle Skole
> kan præstere.

Jeg synes nu alt andet lige, at det er imponerende, at Michael (som er
tysk) formår at udtrykke sig så godt på dansk. Men det vidste du måske
ikke?

--
GB

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-02-07 12:46

"gb" skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu alt andet lige, at det er imponerende, at Michael (som er
> tysk) formår at udtrykke sig så godt på dansk. Men det vidste du måske
> ikke?

Jeg havde en fornemmelse af, at Michael var tysksindet dansker bosiddende
lidt syd for den dansk/tyske grænse.

Jeg var imidlertid ikke klar over, at det var Michael, der havde skrevet
artiklen. Hvor fremgår det?

- Jensby

Fra : gb

Dato : 01-02-07 12:49

> Jeg havde en fornemmelse af, at Michael var tysksindet dansker
> bosiddende lidt syd for den dansk/tyske grænse.

Jeg ved ikke, hvor han bor, men han skriver både på hollandsk, dansk,
svensk, norsk, tysk og engelsk. Måske også fransk og spansk.

> Jeg var imidlertid ikke klar over, at det var Michael, der havde
> skrevet artiklen. Hvor fremgår det?

Nej, det har du da for resten ret i.

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 01-02-07 13:47

On Thu, 01 Feb 2007 11:49:08 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Jeg ved ikke, hvor han bor, men han skriver både på hollandsk, dansk,
>svensk, norsk, tysk og engelsk. Måske også fransk og spansk.

Hans IP er fra Berlin...

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 16:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Hans IP er fra Berlin...

dU ER EN LORT hvis du graver dig frem til identitet og
postadresse, for HVIS han bor i Tyskland er han en fængslet mand
isåfald, for at have så kloge synspunkter

og udvise samfundsgavnlig leg med ytringsfrihed , jeg havde lyst til
chartertur til tysk storby nu da jeg har fået lån i min friværdi (dvs
bevist usaglig korruption/partiskhed hos de store benægter-
pengeinstitutter)
for jeg gider ikke bures inde som min jævnaldrende Dave Irving

http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-02-07 17:47

> [...]
> pengeinstitutter)
> for jeg gider ikke bures inde som min jævnaldrende Dave Irving

Sagen mod Gerhard Lauck viser at Tyskland godt kan få udleveret
revisionister fra Danmark, hvis dommeren vurderer at §266b kan være
overtrådt. Desuden er der siden kommet en generel udleveringsaftale mellem
EU-landene.

David Irving er næsten 10 år ældre end dig, og den endnu ældre Udo Walendy
sad længe fængslet for at forsøge at rehabilitere Tysklands ved at skrive
sandfærdigt i en historiebog. Selv filmistruktøren Leni Riefenstahl var som
100-årig tæt på en retssag, fordi hun havde udtalt at hun havde mødt nogle
sigøjnere efter krigen, som ifølge den officielle historieskrivning var døde
i en kz-lejr.

Man må som Michael Laudahn flytte til et land som Schweiz. Der kan man dog
også blive dømt for at være revisionist. Det skete for Jürgen Graf, som var
i Danmark http://patriot.dk/revision.html inden han kom i fængsel i Schweiz.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 18:31

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Man må som Michael Laudahn flytte til et land som Schweiz. Der kan
> man dog også blive dømt for at være revisionist. Det skete for

Tak for tilføjelser, der måske "når hele vejen rundt om emnet"

Det er fame uhyggeligt.

Men Merkels onde krav om EU-forbud mod hagekors har DK bidraget til at
man er ved at indse tåbeligheden i

Glistrup kunne godt lide STauning-tidens socialdemokrater, til og med
HC Hansen

Især Staunings justits og social minister KK Steincke der skrev

Når LIVET tager LIVET AF LOVEN
er det ikke så slemt som når
LOVEN tager LIVET AF LIVET

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-02-07 21:48

> Men Merkels onde krav om EU-forbud mod hagekors har DK bidraget til at man
> er ved at indse tåbeligheden i

Danmark hører til mindretallet i EU, som ikke har forbud mod udtalelser som
forbindes med nazisme. Flertallet i EU kan sikkert gennumtrumfe en
lovgivning som i Belgien og Frankrig.

I Danmark kan nazisternes Radio Oasen foreløbig få lov til at sende, nok
fordi de er ret tandløse. Hvis Jonny Hansen som Kaj Vilhelmsen i Radio
Holger havde fremkommet med væsentlig modsigelse af magthaverne, havde Radio
Oasen sikkert fået kappet sin ledning til senderen som det er sket for Radio
Holger.

> [...]
> Hansen
>
> Især Staunings justits og social minister KK Steincke der skrev

Steincke kunne selv være en noget magtfuldkommen person. Se et eksempel i
kapitel 4 og 5 af Erik Haaests 2006-bog om dobbeltmordet på Peter Bangs Vej
http://www.smartcms.dk/user/haaest/vis.php?side=sider0/dobbmord_00.htm

Fra : Alucard

Dato : 01-02-07 18:32

On Thu, 1 Feb 2007 16:19:39 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>dU ER EN LORT hvis du graver dig frem til identitet og
>postadresse,

Hold da kæft din nar.... Enhver idiot kan da se hans IP i headeren på
hans indlæg.... Jeg behøver bare at trykke på "H"-tasten...

>for HVIS han bor i Tyskland er han en fængslet mand
>isåfald, for at have så kloge synspunkter

Gu er han da ej.... Hvis jeg kan se hans IP ved et enkelt taste-tryk,
tror du så ikke at "folkene i de sorte helikoptere" kan det
samme...??? )

> [...]
>pengeinstitutter)
>for jeg gider ikke bures inde som min jævnaldrende Dave Irving

Michael er bare en paranoid tysk klaphat....

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 01-02-07 22:20

Thu, 01 Feb 2007 16:19:39 +0100 skrev Bo Warming:

> dU ER EN LORT hvis du graver dig frem til identitet og
> postadresse, for HVIS han bor i Tyskland er han en fængslet mand
> isåfald, for at have så kloge synspunkter

Någon kunde utnyttja den kunskapen till att dra ut fanskapet i
verkligheten. Har vi tur får den sortens chockterapi honom att upphöra
med sina fantasibyggen av idealvärldar -- och den propaganda som det
genererar.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Henry

Dato : 01-02-07 21:56

Alucard skrev:

> Hans IP er fra Berlin...

Nä, han kör en proxy.

--
Syntoffer
Alphaville - Elevator

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 00:03

On Thu, 01 Feb 2007 21:55:37 +0100, Henry <ruhovi@gmail.com> wrote:

>Nä, han kör en proxy.

Måske, men jeg tror bare han er en tysk idiot...

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 02-02-07 00:15

Fri, 02 Feb 2007 00:03:23 +0100 skrev Alucard:

> Måske, men jeg tror bare han er en tysk idiot...

Diskutera med idioter och du reducerar dig själv till en idiot = begrav
tysken i tystnad.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 01-02-07 22:16

Thu, 01 Feb 2007 13:46:58 +0100 skrev Alucard:

> Hans IP er fra Berlin...

Sorgligt att en tysk -- om han är det -- så tydligt visar att han inget
lärt av sitt lands avskräckande politiska historia.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-02-07 14:35

"gb" skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke, hvor han bor, men han skriver både på hollandsk, dansk,
> svensk, norsk, tysk og engelsk. Måske også fransk og spansk.

Imponerende!

Så er Michael altså også tosproget, tresproget, firsproget osv.

- Jensby

Fra : gb

Dato : 01-02-07 18:58

> Så er Michael altså også tosproget, tresproget, firsproget osv.

Jeg er selv en habil tre-sproget.

--
GB

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 01-02-07 22:13

Thu, 01 Feb 2007 11:49:08 +0000 skrev gb:

> Jeg ved ikke, hvor han bor, men han skriver både på hollandsk, dansk,
> svensk, norsk, tysk og engelsk. Måske også fransk og spansk.

Michael Muhammad Laudahn saknar förmågan att kommunicera -- han kan bara
sprida hat. Och det är något helt annat än språklig förmåga såsom
vi brukar föreställa oss den.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 01-02-07 22:15

Thu, 01 Feb 2007 12:28:10 +0100 skrev Jan Bang Jensby:

> Derfor kan det undre, at artiklens sproglige niveau ligger langt under
> niveauet, som en tosproget elev fra 4. klasse i Hasle Skole kan præstere.

Varför reagera? Galningen vill bara få känna sig mer betydelsefull än
han är, där han sitter framför sin dator och sprider hatpropaganda på
Usenet.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 01-02-07 12:42

On Feb 1, 12:32 pm, gb <nos...@no.invalid> wrote:

> Jeg synes nu alt andet lige, at det er imponerende, at Michael (som er
> tysk) formår at udtrykke sig så godt på dansk. Men det vidste du måske
> ikke?

Pssst...

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 01-02-07 14:08

On Feb 1, 1:46 pm, Alucard <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Hans IP er fra Berlin...

Nej men internet-lektionen om IP-adresser må du nok gentage, er jeg
bange for.