Nyt telefonsystem KRÆVER efteruddannelse -~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 01-02-07 11:30

Igår så jeg et TV-program om en mand, som havde fået indtalt en besked fra
politiet på sin telefonsvarer. På grund af mangelfuld betjening af telefonen
hos politiet fik han noget fagsnak med i båndoptagelsen. Det er
uprofessionelt.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece

Generelt bør man som arbejdsgiver ofre tid på at folk bliver oplært i
betjeningen af et nyt system. Fagligt snak kan misforstås, hvis denne
slipper ud til offentligen.

Jeg har haft håndværkere sidste år. Hvis de havde stået og talt sammen om
mig hvor jeg ville være omtalt som "gummi-armen", så kunne jeg være blevet
stødt. Men faktum er at jeg ikke er håndværker og principielt ville jeg også
have været ligeglad, hvis det var sket.

Men andre folk vil måske have det på en anden måde og derfor er det så
vigtigt af hensyn til firmaets image udadtil at sørge for at intern faglig
snak forbliver internt.

Så derfor en opfording til politimesteren i Glostrup! Efteruddan dine folk i
ny teknologi, når det indføres.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."