Ungdomshusadvokat spiller dobbeltspil
Fra : Jesper

Dato : 29-01-07 23:41

Ud over at være advokat for Ungdomshuset, så er han også
bestyrelsesmedlem i et byggefirma, der skal have leveret tunge
jernplader til at barrikadere Ungdomshuset med.

http://politiken.dk/indland/article234641.ece
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Patruljen

Dato : 30-01-07 01:04

On 29 Jan., 23:40, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:
> [...]
>
> http://politiken.dk/indland/article234641.ece
> --
> § 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og

Det er sgu da heldigt, han ikke har aktier i et leverandørfirma af
højeksplosiver -

Hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 04:07

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> - Midlertidig aftale om benyttelse af
> Jagtvej 69 fra 1982

Det er sgu da heldigt, han ikke har aktier i et leverandørfirma af

BW: I det lune efterår så man Barikadegruppen have det festligt med
armering af stue-etagens vinduer, men politiet har før hejst kontainer
med betjente op i 1 sals højde og boret sig ind i besat hus.

Mandagsmødets chefer har nok gentlemans agreement med Hanne om at det
ikke sker nu, og jernpladesjovet var beskæftigelsesterapi der gav
sammenhold

Samtidig gjorde de taget "fucking cool" ifølge Hans Joergensen. Men
alle brostenene kom ned i stuen til forsøg på politimord 16.12 og de
yngste var helte ved at løbe hen og bringe kampesten tilbage til "Den
Sorte Klike" der er gode til at kaste dem mod politihoveder - som før
er blevet smadret på den måde en nytårsnat.

Men eksplosiver er ikke Pippi Langstrømpe.nuttede nok til danske
gadekrigere - Torneroselandet DK har en mere sød stil, hvis man da
ikke er betjent og får kæben smadret.

De lille forældreløse børnehjemsbarn , advokat Knud Foldschack har
altid afvist vold, men står altså (som bestyrelsesmedlem) bag
Logik-firmaet der 13.12 indkøbte til kommende terror, skriver
Ekstrabladet igår

Mon politiet nogensinde rydder?

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-07 01:10

Jesper wrote:
> Ud over at være advokat for Ungdomshuset, så er han også
> bestyrelsesmedlem i et byggefirma, der skal have leveret tunge
> jernplader til at barrikadere Ungdomshuset med.
>
> http://politiken.dk/indland/article234641.ece

Nu har bestyrelsesmedlemmer intet med den daglige ledelse af et firma at
gøre, og da slet ikke med små ordrer, jeg tror næppe at han har vidst om
det.

Derudover så er bestyrelsesmedlemmer lønnet efter aftaler ikke efter små
ordrer, så det vindes der intet ved.

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 04:16

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Nu har bestyrelsesmedlemmer intet med den daglige ledelse af et
> firma at gøre, og da slet ikke med små ordrer, jeg tror næppe at han
> har vidst om det.

Det er sødt af dig ikke at tro det
Ekstrabladet er knap så naive.

> Derudover så er bestyrelsesmedlemmer lønnet efter aftaler ikke efter
> små ordrer, så det vindes der intet ved.

Mon ikke advokaten skulle ANSTRENGE SIG MEGET for at være uvidende om
terror-indkøb til et lillebitte håndværks-materiale firma som ingen
har hørt om vedr andet end BZ?
Han var topmand i firmaet og hvad snakker man ellers om i det job?
Selvfølgelig foregiver han at være højt oppe over stål-indkøbene, som
EB igår ser terror i.
Hvilken fupløn han evt får af fagbevægelsen, 3F, og om den er efter
indkøbsaftaler, er ikke et kernepunkt
Der var vist ingen store ordrer i dette til situationen oprettede
firma

Fra : Alucard

Dato : 30-01-07 07:25

On Tue, 30 Jan 2007 01:10:17 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>det.
>
>Derudover så er bestyrelsesmedlemmer lønnet efter aftaler ikke efter små

Du kan da også finde (dårlige) undskyldninger for alting...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 08:44

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Du kan da også finde (dårlige) undskyldninger for alting...

DEN SPAGE, FLINKESKOLEDE ADVOKAT ER EN BITTER, RABLENDE MASSEMORDER,
hvis han havde magt som agt