Hvem sagde at de bliver moderate med tiden~
Fra : Lolipop

Dato : 29-01-07 13:49

JP 29/1-07
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4212340/

Hva gør vi nu lille du?

Hva' siger møgkællingen Jelved, at det er helt ok,
måske perker-pizzaen får en ny smag.

Mon ikke kulturberigelsen snart bliver total,
så vi kvæles i alt det gode der kommer fra den arabiske verden.

Fra : @

Dato : 29-01-07 16:29

On Mon, 29 Jan 2007 13:49:26 +0100, "Lolipop"
<lolipop_mail@ng_mail.dd> wrote:

>JP 29/1-07
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4212340/
>
>Hva gør vi nu lille du?

ulovliggør muhamedanismen

og sender samtlige 1. 2. 3. 4. generations indvandrere ud af landet

>Hva' siger møgkællingen Jelved, at det er helt ok,
>måske perker-pizzaen får en ny smag.

landsforræderene er lige for tiden mærkeligt tavse,

måske er det ved at gå opfor de venstresnoede røde abekatte+ De
Radibindegale hvilke ulykker de lavede med deres import af fattigdom
voldsforbrydelser og religiøse mørkemænd

>Mon ikke kulturberigelsen snart bliver total,
>så vi kvæles i alt det gode der kommer fra den arabiske verden.

at der stadig væk findes folk som ikke vil indse at muhamedanismen er
en værre pest over Europa end dens forgænger i trediverne er
ufatteligt

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 19:49

@ skrev:

> ulovliggør muhamedanismen
>
> og sender samtlige 1. 2. 3. 4. generations indvandrere ud af landet

Du må jo være glad for at dine nære allierede har fremgang,
for de ekstreme muslimer og folk på den yderste højrefløj
kæmper for den samme sag, konfrontation.

Hvorfor siger du ikke din egentlige mening, at alle
1,2 milliarder muslimer skal dræbes?

> landsforræderene er lige for tiden mærkeligt tavse,

De er folk som dig der vil ødelægge alt der er godt ved
Danmark der er landsforræder, om nogen.

> [...]
>
> at der stadig væk findes folk som ikke vil indse at muhamedanismen er
> en værre pest over Europa end dens forgænger i trediverne er

Det sædvanlige, nazisternes venner på den yderste højrefløj kalder
deres nære allierede (de ekstreme muslimer) for nazister...

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-01-07 20:04

On Mon, 29 Jan 2007 19:48:39 +0100, Bertel Brander skrev:

> De er folk som dig der vil ødelægge alt der er godt ved
> Danmark der er landsforræder, om nogen.

Skulle alt det gode ved Danmark nu være, at der er en hel
masse muhamedanere i landet (det er jo bare dem @ vil af med)
- muhamedanere der er mange gange mere vold og narko og
voldtægtsforbryderiske end danskerne?

Så er landsforræderen da dig. Ikke noget nyt i det forresten.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 20:29

Henrik Svendsen skrev:

> Skulle alt det gode ved Danmark nu være, at der er en hel
> masse muhamedanere i landet (det er jo bare dem @ vil af med)

Det er alle er ikke er "danske" i 17 generationer som @
vil dræbe.

> - muhamedanere der er mange gange mere vold og narko og
> voldtægtsforbryderiske end danskerne?

Der er intet nyt i at indvandrere er mere kriminelle end
indfødte danskere.
Det nye er at folk argumenterer for at det skal medføre
at ca. 200000 danskere skal dræbes.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 29-01-07 20:50

On Mon, 29 Jan 2007 20:28:33 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der er intet nyt i at indvandrere er mere kriminelle end
>indfødte danskere.

forkert, og du ved det, hvorfor kommer du med løgnagtige påstande

muhamedanske indvandrere er mere voldelige og kriminelle

chilenske indvandrere er ikke

svenske indvandrere er heller ikke

tyske indvandrere er heller ikke

norske indvandrere er heller ikke

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 20:57

@ skrev:

> forkert, og du ved det, hvorfor kommer du med løgnagtige påstande

Er det forkert at indvandrere under et er mere kriminelle
end indfødte danskere?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 29-01-07 21:05

On Mon, 29 Jan 2007 20:57:27 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Er det forkert at indvandrere under et er mere kriminelle
>end indfødte danskere?

ja det er en ganske forkert påstand, når undersøgelser viser at een
bestemt gruppe indvandrere klart skiller sig ud

eller du kan måske komme med bevis for at f.eks. norske indvandrere er
mere kriminelle end danskere?

resultater af undersøgelser som viser at muhamedanske indvandrere er
mere kriminelle end danskere har været offentliggjort flere gange

samme resultat viser sig i øvrigt i hele den vestlige verden,

muhamedanerne skiller sig klart ud til den negative side, når det
gælder kriminalitet især voldsforbrydelser

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 21:53

@ skrev:

> ja det er en ganske forkert påstand, når undersøgelser viser at een
> bestemt gruppe indvandrere klart skiller sig ud

At indvandrere med muslimsk baggrund er mere kriminelle end
andre indvandrere er ikke nyt.

Men det ændrer ikke ved at indvandrer set under et er mere
kriminelle end danskere.

Det var det jeg skrev, og det er dig der lyver.

> [...]
>
> muhamedanerne skiller sig klart ud til den negative side, når det
> gælder kriminalitet især voldsforbrydelser

Det har du skrevet før, det er ikke nyt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 19:17

On Mon, 29 Jan 2007 21:53:10 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Men det ændrer ikke ved at indvandrer set under et er mere
>kriminelle end danskere.
>
>Det var det jeg skrev, og det er dig der lyver.

nej det er dig der forsøger at gemme den helt overvældende
muhamedanerkriminalitet ved at sætte dem i gruppe med andre

eller har du tal der viser at f.eks. tyske,svenske eller norske
indvandrere er mener kriminelle end danskere

>Det har du skrevet før, det er ikke nyt.

nej men du forsøger temmelig åbenlyst at misindformere ved at samle
alle indvandrere i een stor gruppe i den tro at du kan slippe afsted
med at påstå at alle slags indvandrere er mere kriminelle end danskere

den eneste gruppe som klart skiller sig ud er muhamedanerne, ikke kun
i DK men i hele verden

/Albert Camus/

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-01-07 21:24

On Mon, 29 Jan 2007 20:28:33 +0100, Bertel Brander skrev:

> Det er alle er ikke er "danske" i 17 generationer som @
> vil dræbe.

Dit vrøvl stiger til nye højder (og man ville have forsværget
det umuligt, hvis man ikke så det med sine egne øjne).

> Der er intet nyt i at indvandrere er mere kriminelle end
> indfødte danskere.

Det er vietnamesere ellers ikke. Svenskere er heller ikke.
Tamiler er heller ikke. Tyskere er heller ikke. Muhamedanere
er. Meget meget mere kriminelle.

Kan du ikke andet end at vrøvle? Eller er du bare en gemen
løgnhals - udover at være en landsforræder?

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 21:55

Henrik Svendsen skrev:

> Dit vrøvl stiger til nye højder (og man ville have forsværget
> det umuligt, hvis man ikke så det med sine egne øjne).

@ følte ikke trang til at modsige mit udsagn, det ser
jeg som tegn på at han stadig mener at alle der har
muslimske aner skal dræbes.

> [...]
> er. Meget meget mere kriminelle.
>
> Kan du ikke andet end at vrøvle? Eller er du bare en gemen
> løgnhals - udover at være en landsforræder?

Det er ikke mig der lyver, det er ikke mig der er landsforræder.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-01-07 22:10

On Mon, 29 Jan 2007 21:55:12 +0100, Bertel Brander skrev:

> @ følte ikke trang til at modsige mit udsagn,

Dit udsagn var alt for tåbeligt. Ingen kan være forpligtet til
at svare på dit rableri.

> det ser
> jeg som tegn på at han stadig mener at alle der har
> muslimske aner skal dræbes.

Du lider tydeligvis af vrangforestillinger. Hvis du ikke
allerede er under behandling, bør du søge læge.

> Det er ikke mig der lyver,

Okay, så ved du bare ikke noget om det, du udtaler dig om. Det
var i hvert fald forkert.

> det er ikke mig der er landsforræder.

Hmmm ... du ville næppe heller vide det om du var det eller
ej. Du vrøvler og gør dig underlige syner i et væk. Du er nok
bare en lille tosse, når det kommer til stykket.

--
?One of the penalties for refusing to participate in politics
is that you end up being governed by your inferiors.?

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-01-07 23:07

Henrik Svendsen skrev:

> Dit udsagn var alt for tåbeligt. Ingen kan være forpligtet til
> at svare på dit rableri.

At @ ønsker alle muslimer dræbt er en kendt sag, f.eks:

"den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem
er at udrydde dem alle"

Du er måske enig?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-07 23:56

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> "den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem
> er at udrydde dem alle"
>
> Du er måske enig?

Dumt spørgsmål

Ingen har seriøst foreslået at Europas muslimproblem skal løses ved
vold, ligesom at tyskerne aldrig planlagde folkemord på jøder - og
serbernes etniske udrensning var skræmmeeksempler og kun det. Jo, de
var _i en urealistisk fantasiverden_ et forsøg på en 1:1 gengældelse
mod muslimerne, idet man har en lang hukommelse, og vi forstår ikke
den kultur og bør ikke blande os - og vi forstår heller ikke WW2 når
vi med hollywoods og med nutidsøjne stiller os dømmesygt an
Mer tykhudet som en analfabet, hvis man ikke kan skelne peptalk fra
realistiske planer.

Piller man ting ud af sammenhæng og forvrænger så kan man spilde vor
tid med tåbeligheder, men det falder tilbage på dem, der så klart ikke
søger sandheden

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 19:32

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Dumt spørgsmål
>
> Ingen har seriøst foreslået at Europas muslimproblem skal løses ved
> vold,

Det er jo ikke rigtigt Bo, og du ved at det ikke er rigtigt.

@ mener helt seriøst at alle verdens 1,2 milliarder muslimer
skal dræbes.

Men det kan jo ikke komme bag på nogen at du igen vælger
at se bort for virkeligheden når den ikke passer ind
i dit verdensbillede.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 21:31

On Mon, 29 Jan 2007 23:07:11 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>At @ ønsker alle muslimer dræbt er en kendt sag, f.eks:
>
>"den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem
>er at udrydde dem alle"
>
>Du er måske enig?

nej

den tåbelige påstand herunder må helt stå for din regning, det er ikke
noget jeg nogensinde har udtalt

Bertel Brander

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 21:45

@ skrev:

> nej
>
> den tåbelige påstand herunder må helt stå for din regning, det er ikke
> [...]

Ok, det er "kun" 1,2 milliarder mennesker du vil myrde.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 22:40

On Tue, 30 Jan 2007 21:44:34 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Ok, det er "kun" 1,2 milliarder mennesker du vil myrde.

du ser altså ikke selv hvori tåbeligheden i det du skrev består?

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 22:51

@ skrev:

> du ser altså ikke selv hvori tåbeligheden i det du skrev består?

Jeg kan se at det er tåbeligt at forsøge at diskutere med folk der
vil slå 1,2 milliarder mennesker ihjel.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 23:00

On Tue, 30 Jan 2007 22:50:37 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg kan se at det er tåbeligt at forsøge at diskutere med folk der
>vil slå 1,2 milliarder mennesker ihjel.

du mener ikke det er tåbeligt af dig at forsøge at lyve andre noget
på?

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 23:11

@ skrev:

> du mener ikke det er tåbeligt af dig at forsøge at lyve andre noget
> på?

Du har fra starten, i en parallel gren i denne tråd, forsøgt
at bilde folk ind at jeg løj, mener du ikke at det er tåbeligt?

Jeg overdrev måske en smugle.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 16:19

On Tue, 30 Jan 2007 23:11:02 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Du har fra starten, i en parallel gren i denne tråd, forsøgt
>at bilde folk ind at jeg løj, mener du ikke at det er tåbeligt?
>
>Jeg overdrev måske en smugle.

har eller har du ikke skrevet følgende?

<<<<
Bertel Brander
"Det er alle er ikke er "danske" i 17 generationer som @
vil dræbe."
<<<<<<<
/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-07 19:40

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> <<<<
> Bertel Brander
> "Det er alle er ikke er "danske" i 17 generationer som @
> vil dræbe."
> <<<<<<<

Det er vist temmelig få der kan føre deres slægtslinie tilbage til
1300-tallet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-01-07 19:49

@ skrev:

> har eller har du ikke skrevet følgende?

> [...]

Jo, det har jeg skrevet, det er måske en anelse upræcist,
det er ikke alle der ikke er danskere i 17 generationer
du vil dræbe, det er alle muslimer i hele verden, uanset
om de måtte være danskere i 17 generationer.
Og der mangler et d, men det går jeg ud fra at du godt
kan se.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 20:41

On Wed, 31 Jan 2007 19:48:43 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jo, det har jeg skrevet, det er måske en anelse upræcist,

nej det er lodret løgn

>det er ikke alle der ikke er danskere i 17 generationer
>du vil dræbe, det er alle muslimer i hele verden, uanset
>om de måtte være danskere i 17 generationer.

hvorfor skriver du så alle ikke-danskere?

>Og der mangler et d, men det går jeg ud fra at du godt
>kan se.

jeg hæfter mig ikke ved slå/stavefejl hvis de ikke er af en sådan art
at meningen går tabt

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 30-01-07 19:25

On Mon, 29 Jan 2007 22:10:22 +0100, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]

lige det der er vrøvl, eller meget forkert fremstilling

jeg er af den overbevisning at den eneste holdbare løsning på verdens
muhamedanerproblem er at aflive dem

før muhamedanerne afliver alle andre

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 30-01-07 19:23

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ følte ikke trang til at modsige mit udsagn, det ser
>jeg som tegn på at han stadig mener at alle der har
>muslimske aner skal dræbes.

kan du snart blive enig med dig selv?

har jeg nogetsteds udtalt at jeg vil dræbe nogen?

jeg har foreslået at den mest hensigtsmæssige vedvarende løsning på
klodens muhamedanerproblem vil være at aflive dem alle sammen

>Det er ikke mig der lyver, det er ikke mig der er landsforræder.

du forsøger at manipulere ved at mixe een bestemt gruppe stærkt
kriminelle ind i en større gruppe at påstå at hele den af dig
konstruerede gruppe er mere kriminel end danskere

del gruppen igen og find ud af, at hvis du deler den således at du har
muhamedanerne i en gruppe og resten i en anden vil kriminaliteten i
muhamedanergruppen skille sig markant ud

at du ikke kan se at noget er rivegalt med muhamedanere og
muhamedanisme er dit problem

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 20:01

@ skrev:

> kan du snart blive enig med dig selv?

Hvor er det du mener at jeg ikke er enig med mig selv?

> har jeg nogetsteds udtalt at jeg vil dræbe nogen?
>
> jeg har foreslået at den mest hensigtsmæssige vedvarende løsning på
> klodens muhamedanerproblem vil være at aflive dem alle sammen

"Aflivning" af mennesker er drab.

> du forsøger at manipulere ved at mixe een bestemt gruppe stærkt
> kriminelle ind i en større gruppe at påstå at hele den af dig
> konstruerede gruppe er mere kriminel end danskere

Jeg skrev at indvandrere set under et et mere kriminelle
end indfødte danskere.

> del gruppen igen og find ud af, at hvis du deler den således at du har
> muhamedanerne i en gruppe og resten i en anden vil kriminaliteten i
> muhamedanergruppen skille sig markant ud

Ja, muslimske indvandrere er mere kriminelle end
andre grupper, det er der intet nyt i.

> at du ikke kan se at noget er rivegalt med muhamedanere og
> muhamedanisme er dit problem

At du ikke kan se at der er noget rivegalt i at myrde 1,2
milliarder mennesker er dit problem.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 22:35

On Tue, 30 Jan 2007 20:00:47 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg skrev at indvandrere set under et et mere kriminelle
>end indfødte danskere.

ja det gjorde du

men det rokker dog ikke ved, at skiller du muhamedanerne ud fra denne
gruppe så viser der sig et helt andet billede

hvorfor er du så ked af, at sandheden om lige netop om den meget
kraftige overrepræsentation i kriminalitetsstatistikkerne som
muhamedanerne har kommer frem i lyset

>At du ikke kan se at der er noget rivegalt i at myrde 1,2
>milliarder mennesker er dit problem.

det er rent selvforsvar

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 22:53

@ skrev:

> ja det gjorde du

Og det er sandt, og du skrev at det er løgn...

> [...]
>
> hvorfor er du så ked af, at sandheden om lige netop om den meget
> kraftige overrepræsentation i kriminalitetsstatistikkerne som

Jeg har intet imod at sandheden kommer frem, emnet har været
diskuteret igen og igen, der er intet nyt i det.

> det er rent selvforsvar

Nej, det er mord.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 30-01-07 23:11

On Tue, 30 Jan 2007 22:53:07 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Nej, det er mord.

læs nogle historiebøger

eller tag og følg med i hvad der sker i mange lande i den tredie
verden især i Afrika

så vil du finde ud af, at hvis folk ikke i tide tager ganske alvorligt
affære overfor de morderiske muhamedanske horder bliver de udryddet

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-01-07 23:31

@ skrev:

> [...]
>

> så vil du finde ud af, at hvis folk ikke i tide tager ganske alvorligt
> affære overfor de morderiske muhamedanske horder bliver de udryddet

At slå 1,2 milliarder mennesker, herunder 200.000 danskere, ihjel
er stadig mord.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 16:38

On Tue, 30 Jan 2007 23:30:39 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>At slå 1,2 milliarder mennesker, herunder 200.000 danskere, ihjel
>er stadig mord.

nej, det er selvforsvar

og du vil slet ikke tage stilling til at alterneativet til at slå de
morderiske muhamedanere ihjel er at man selv bliver myrdet?

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-01-07 19:57

@ skrev:

> nej, det er selvforsvar

Nej det er mord.

> og du vil slet ikke tage stilling til at alterneativet til at slå de
> morderiske muhamedanere ihjel er at man selv bliver myrdet?

Alternativet er at få demokratisert muslimerne, og de lande
hvori de bor.
For at kunne det skal det ydes en stor indsats på mange felter:
- Vi skal begynde at støtte moderate muslimer, og ikke modarbejde dem
- Vi skal begynde at modarbejde de yderliggående muslimer, ikke støtte
dem
- Vi skal sørge for at integrere muslimerne i Danmark
- Vi skal give landene i Afrika et reelt alternativ til islam.
- Vi skal holde op med at skyde os selv i foden ved at forsøge
at tvinge demokrati ned over dem, som det sker i Irak.
- Vi skal gøre os uafhængig af arabisk olie.
Osv.

Men det vil du jo ikke, du vil det modsatte, og derved støtter
du netop de ekstremistiske muslimer, og du bidrager til at
der bliver mere uro og ballade.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 20:50

On Wed, 31 Jan 2007 19:56:52 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Nej det er mord.

>Alternativet er at få demokratisert muslimerne, og de lande
>hvori de bor.

vil du ikke godt holde op med dine tåbeligheder?

så er der faktisk mere reson i mit forslag om at aflive dem, det er
tekninsk muligt omend besværligt

at demokratisere en muhamedaner er umuligt, så er muhamedaneren nemlig
ikke muhamedaner længere

>For at kunne det skal det ydes en stor indsats på mange felter:
>- Vi skal begynde at støtte moderate muslimer,

åh ja, dem der ikke går ind for stening af utro kvinder og drab på
homoseksuelle før der er muhamedansk flertal

moderate muhamedanere!!!!- er der slet ingen ende på vrøvlet?

>- Vi skal sørge for at integrere muslimerne i Danmark

nej, vil skal vise muhamedanerne at det ikke er dem der sætter
dagsordenen, og kan de ikke affinde sig med det kan de forsvinde,

at integrere muhamedanere er ikke en mulighed

fordi de vil ikke selv

i hele verden har der da forkommet massevis af indvandring i mange
lande, også folk fra helt andre kulturer

og alle steder har det gået stort set uden problemer,

blot een gruppe har skilt sig ud alle steder urdu/arabisk talende
muhamedanere

så snart sådanne racistiske voldsforherligende religiøse tågehoveder
ankommer i større stil begynder de alvorlige problemer hver eneste
gang

hvorfor vil du ikke lære hvad historien viser,

at lukke muhamedanere ind blandt ordentlige mennesker er lig med ufred
og ballade

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-01-07 20:59

@ skrev:

> vil du ikke godt holde op med dine tåbeligheder?
>
> så er der faktisk mere reson i mit forslag om at aflive dem, det er
> tekninsk muligt omend besværligt

Der er ingen "reson" i at myrde 1.200.000.000 mennesker.

> at demokratisere en muhamedaner er umuligt, så er muhamedaneren nemlig
> ikke muhamedaner længere

Du vil ikke demokratisere muslimer, du vil hellere starte
en krig.

> åh ja, dem der ikke går ind for stening af utro kvinder og drab på
> homoseksuelle før der er muhamedansk flertal
>
> moderate muhamedanere!!!!- er der slet ingen ende på vrøvlet?

Igen gør du hvad du kan for at støtte dine nære forbundsfæller;
de ekstreme muslimer.

> nej, vil skal vise muhamedanerne at det ikke er dem der sætter
> dagsordenen, og kan de ikke affinde sig med det kan de forsvinde,
>
> at integrere muhamedanere er ikke en mulighed
>
> fordi de vil ikke selv

Naturligvis er det muligt at integrere muslimer,
men du vil ikke, du vil hellere dræbe dem.

> [...]
>
> så snart sådanne racistiske voldsforherligende religiøse tågehoveder
> ankommer i større stil begynder de alvorlige problemer hver eneste

"racistiske voldsforherligende religiøse tågehoveder" er det dig og
dine forbundsfæller?

> hvorfor vil du ikke lære hvad historien viser,
>
> at lukke muhamedanere ind blandt ordentlige mennesker er lig med ufred
> og ballade

Den der skaber ufred og ballede er dig.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 21:17

On Wed, 31 Jan 2007 20:59:01 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der er ingen "reson" i at myrde 1.200.000.000 mennesker.

>Du vil ikke demokratisere muslimer, du vil hellere starte
>en krig.

du vrøvler udenom

det er dig selv der kommer med våset

og derefter ikke vil følge op

en gang til:

at demokratisere en muhamedaner er umuligt, så er muhamedaneren nemlig
ikke muhamedaner længere

>Igen gør du hvad du kan for at støtte dine nære forbundsfæller;
>de ekstreme muslimer.

nej, men at du ikke vil indse at moderate muhamedanere ikke findes er
alene din fejl

der findes kun en slags muhamedanere og det er den morderiske
racistiske religiøst vanvittige slags

>Naturligvis er det muligt at integrere muslimer,

hvor er det så sket i større sammenhæng?

>men du vil ikke, du vil hellere dræbe dem.

og du får tiden til at gå med drømme og luftkasteller

indtil videre har den muhamedanske "kulturberigelse" her i landet
mundet ud i bl.a.

overfald på jøder
knægtelse af ytringsfriheden
mindst to tilfælde af barnemord(æresdrab)
samt dødstrusler mod redaktører og tegnere
forældre der sender deres børn og teenagere "hjem" til opdragelse for
at de ikke skal blive for danske

samt både 2. og 3. generations indvandrere der ikke vil tale dansk

jeg kan ikke se en eneste grund til at samle på den slags ragelse

afliv det og grav det ned, eller jag det ud af landet

>"racistiske voldsforherligende religiøse tågehoveder" er det dig og
>dine forbundsfæller?

og du nægter stadig at se i øjnene at overalt hvor de muhamedanske
verdensforbrydere kommer frem kommer de store problemer samtidig?

>Den der skaber ufred og ballede er dig.

i samtlige lande hvor der er indvandret muhamedanere?

mage til løgn og vås skal man da mindst hedde Wilstrup for at komme
med

er du ikke ved at blive lidt sølle, selv i det vrøvl du kommer med

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-01-07 22:01

@ skrev:
> en gang til:
>
> at demokratisere en muhamedaner er umuligt, så er muhamedaneren nemlig
> ikke muhamedaner længere

Du ønsker ikke at demokratisere muslimer, du vil så dem ihjel.

> nej, men at du ikke vil indse at moderate muhamedanere ikke findes er
> alene din fejl

Naturligvis findes der moderate muslimer, de er dine virkelige
fjender.

> der findes kun en slags muhamedanere og det er den morderiske
> racistiske religiøst vanvittige slags

Nej.

> hvor er det så sket i større sammenhæng?

Det sker dagligt i Danmark, langt fra godt nok, men mange
muslimer bliver til stadighed mere og mere integrerede.
Det er du naturligvis imod, for de skal ikke integreres,
de skal dræbes.

> og du nægter stadig at se i øjnene at overalt hvor de muhamedanske
> verdensforbrydere kommer frem kommer de store problemer samtidig?

Du nægter at se i øjnene at man ikke kan myrde 1,2 milliarder mennesker.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 31-01-07 22:24

On Wed, 31 Jan 2007 22:01:06 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Du ønsker ikke at demokratisere muslimer,

tidsspilde,

hvorfor har du så meget imod at lære af historien?

> du vil så dem ihjel.

begynder du nu med dine løgne igen

>Naturligvis findes der moderate muslimer, de er dine virkelige
>fjender.

kan du finde ene eneste muhamdaner som offentligt tør tage afstand fra
de mere rabiate passager i koranen?

kan du overhovedet finde en muhamedaner som tør sige at dette eller
hint vers i koreanen er uden betydning

>Nej.

>Det sker dagligt i Danmark,

aha, som i Vollsmose på Nørrebro eller i Gellerup måske?

>Du nægter at se i øjnene at man ikke kan myrde 1,2 milliarder mennesker.

myrde = din udokumenterede påstand

at foretage sig det nødvendige i selvforsvar kan aldrig blive mord

og man kan da sagtens skille sig af med 1,2-1,4 MIA. muhamedanere

tyskerne kunne i en enkelt lejr udrydde 1000 mennesker om dagen

så tusind sådanne lejre i 1200 dage skulle kunne gøre det

hvor der er en vilje er der en vej

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-01-07 22:34

@ skrev:

> tidsspilde,
>
> hvorfor har du så meget imod at lære af historien?

> begynder du nu med dine løgne igen

[snip]

> [...]
>
> tyskerne kunne i en enkelt lejr udrydde 1000 mennesker om dagen
>
> så tusind sådanne lejre i 1200 dage skulle kunne gøre det

Først kalder du mig løgner når jeg skriver at du vil slå
1,2 milliarder mennesker ihjel, og senere i samme indlæg
skriver du at du vil slå 1,2 milliarder mennesker ihjel...

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 01-02-07 16:16

On Wed, 31 Jan 2007 22:33:46 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Først kalder du mig løgner når jeg skriver at du vil slå
>1,2 milliarder mennesker ihjel, og senere i samme indlæg
>skriver du at du vil slå 1,2 milliarder mennesker ihjel...

jaja prøv blot at sno dig ud af din løgnagtige påstand

som jeg så lige genposter herunder

<<<<
Bertel Brander:
"Det er alle er ikke er "danske" i 17 generationer som @
vil dræbe."
<<<<<<<

og som sædvanlig viger du helt udenom at komentere de ubehagelige
fakta

[...]

desuden er muhamedanske 2. og 3. generationsindvandrere stærk
overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne

/Albert Camus/

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-02-07 20:01

@ skrev:

> jaja prøv blot at sno dig ud af din løgnagtige påstand

Det har jeg kommenteret 2 gange, har du svært ved
at læse?

> og som sædvanlig viger du helt udenom at komentere de ubehagelige
> fakta

Jeg har kommenteret dine "fakta" igen og igen, kan du ikke læse.

> [...]
>
> desuden er muhamedanske 2. og 3. generationsindvandrere stærk
> overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne

Der er intet i ovenstående der berettiger til drab på 1,2
milliarder mennesker.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 01-02-07 20:08

jo, selvopholdelsesdrift,

nakker vi ikke dem nakker de os

det er dog utroligt med socialister,

at sporene fra Iran slet ikke skræmmer

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 01-02-07 20:38

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:ohe4s2102a5ss1microk7ec3is7nin45q2
@4ax.com:

> jo, selvopholdelsesdrift,
>
> nakker vi ikke dem nakker de os
>

> det er dog utroligt med socialister,
>
> at sporene fra Iran slet ikke skræmmer

Gemt under "memorable quotes".

--
GB

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-02-07 20:58

gb skrev:
> "@" <1[at]invalid.net> wrote in news:ohe4s2102a5ss1microk7ec3is7nin45q2
> @4ax.com:

> Gemt under "memorable quotes".

Jeg går ud fra at det betyder at du støtter @
i hans ønske om at dræbe alle 1,2 milliarder
muslimer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 29-01-07 20:26

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>De er folk som dig der vil ødelægge alt der er godt ved
>Danmark der er landsforræder, om nogen.

hvad godt er der kommet ud af den massive muhamedanerimport?

det dårlige er, at vi ved at importere et (relativt) lille antal, ikke
har økonomisk mulighed for at hjælpe mange gange flere i flygtningenes
nærområder

de eneste som har gavn af at importere flygtninge fra den anden side
af kloden er selvfede gloriepudsende hyklere der gerne vil give det
udseende af at de er gode

de er onde er de, for hver importeret muhamedansk verdensforbryder
kunne midlerne have været brugt til meget mere gavn for langt flere i
f.eks. tørkeramte områder i Afrika

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-07 20:40

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Det sædvanlige, nazisternes venner på den yderste højrefløj kalder
> deres nære allierede (de ekstreme muslimer) for nazister...

Nogle få nazister er historierevisionister og hylder IRan-præsidentens
slagnummer om at han forstår historievidenskab

Udover den ligegyldige ens holdning til holocaust-løgne, er der ingen
alliance eller overlap mellem muslimerne og de sundt folkelige
danskere i Greve villaen, Jonni-hansen-folkene

Al vold og alt usympatisk er hos Islam (udover at der forekommer
bøssekritik hos nazier og bio-racisme, men voldelige er de kun i
selvforsvar)