Urmagerens kald til plet-skræmmeskuddene
Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-07 09:45

Urmagerens kald til plet-skræmmeskuddene

Michael Wollheads smukke niece var i baglokalet , da pludselig 3
balkan-aber tog føregreb på hans kollega og de i førergreb med truende
attrapper under hagen førtes ind i dette baglokale.

Når man har Wollheads bedre-end-jægersoldat dygtighed til i den
situation at gribe sin pistol og såre 2-3 af aberne så tilpas
smertefuldt, dog ufarligt, at to aber overgiver sig, inden deres bil
når ud af landet, så er man et høj-etisk geni, at man TØR ofre sit liv
for fædrelandets indsigt i politi-inkompetence og tør beskytte mod
invasionisters vold i fremtiden - landets fjender vil nu tænke sig
lidt mere om inden de volder mod vor Tornerose-idyl. Gør urmageren til
justitsminister, Fogh, NU. Han er en mand med idealistisk kald og
integritet. Siden Glistrup har dansk politik ikke opnået sådan
hovedaktør.

Kronvidnet , niecen, er *endnu ikke blevet forhørt*, så vort
arrogante værre-end-nazi politi vil statuere, at de ikke vil have
konkurrence fra selvtægt, og deres forlængelse af varetægt og
manddrab-sigtelse viser, at libertarianerne har ret i, at politi bør
privatiseres.

Fra : Henrik Hartig

Dato : 29-01-07 16:15

Bo Warming wrote:
> [...]
> selvtægt, og deres forlængelse af varetægt og manddrab-sigtelse viser,
> at libertarianerne har ret i, at politi bør privatiseres.

GLIMRENDE indlæg, Bo. Tak for det!
/henrik

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 09:57

"Henrik Hartig" <henrik.hartig@varmmail.com> wrote in message

> GLIMRENDE indlæg, Bo. Tak for det!
> /henrik

Man kan bilde sig ind at man er uden forfængelighed - og det gør
Glistrup med en vis ret - men hans jaloux partifæller har ofte kaldt
ham "som et barn" når jyske fyldte forsamlingshuse klappede af hans
performance på talerstolen, dvs besvarelse af spørgsmål (taler over 5
minutter undgår han)

Men hvis ikke man kan få børn - dvs man er hankøn, så har man et hul
af ensomhed i sig og ros varmer om hjertet.

Som småbørn programmeredes vi til at gøre alt for at mor sku åbne sin
varme favn og rose den lort vi havde produceret korrekt i potten osv.
Senere går vi efter bifald og penge, der er samme ting.
Begge er vej til at kvinden åbner sit varme skød og manden bliver far.

Er der et mere helligt stade end svangerskab. Nietzsche

Xxa For mange fødes. Staten skabtes vor de overflødige. Nietzsche
"Børn af meget forelskede forældre lærer en frygtløshed over for
livet, som en dødbiderslægt undfanget halvt i søvne ikke kender til.
Livets vældige, farlige magter har stået vagt omkring deres vugge.
Karen Blixen

XXa Gift dig i din ungdom! Livet i denne verden er kun en rejse:
din søn skal følge efter dig, og slægternes kæde må ikke brydes.
Zarathustra(persisk religionsstifter, 500 år før Kr)

xxa Hvad frugtbart er, er ene sandt.Goethe

xxa Lad lykkeligt anlagte mennesker formere sig, så må
menneskeslægten jo engang blive lykkelig. Karen
Blixen

xxb Maximum welfare, not maximum population, is our human
objective.

xxb Ikke blot forplante, men opplante jer - må ægteskabets have,
mine brødre, hjælpe jer dertil! Nietzsche

Xxb Lige meget, hvor meget kattene slås, synes der altid at være
masser af killinger. Abraham Lincoln

Xxb Man gør hende med barn.Kvinden behøver barn. Manden er kun et
middel."( Nietzsche Hvorfor jeg skriver så gode bøger)

xxb Skulle de fremmede endelig lære dansk kultur , burde det være
Nørregadebagersangen:
Og har du penge, så kan du få, men har du ingen, så kan du gå
(Glistrup-citat) Det gælder også vedr. At få børn.

xxc Every baby born into the world is a finer one
than the last. Charles Dickens (1812-1870)English
Novelist

Xxc Instead of needing lots of children, we need high
quality children. Margaret Mead Maximum welfare, not
maximum population, is our human objective. Arnold Toynbee

Xxc A son can bear with composure the death of his father, but the
loss of his inheritance might drive him to despair. Niccolo
Machiavelli(1469-1527)

Xxc Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

xxc Der er i Livet kun to Ting - Kærligheden og Døden. Hermann
Bang

Xxc Kvinder er noget særligt, de kan producere liv. De er midt i
livets strøm, mens mændene i bedste fald står på bredden og kikker på.
Frederic Leboyer

Xxc Kvinderne er livets blomster, som børnene er dets frugter.
Saint-Pierre

Xxc Man is for woman a means; the purpose is always a child. But
what is woman for man?Nietzsche

xxc Tænkning og handling var der én der sammenlignede med Rakel og
Lea: den første var kønnest den anden var mest frugtbar. Goethe

Xxc Woman will sacrifice eleven men, fathers, husbands, brothers and
lovers, for one baby- or for her own female self conceit.
DH Lawrence

xxd All our poeticising and thinking from the highest to the lowest
is marked by exaggerated importance placed on the love-story as the
principal story in our lives. Nietzsche

xxd Mændene er det uvæsentlige køn. I dyreriget behøver man dem hos
mange arter end ikke til forplantningen. Orson Welles

Xxf Har man hørt mit svar på spørgsmålet, hvordan man kurerer,
forløser en kvinde? Man gør hende med barn.Kvinden behøver barn.
Manden er kun et middel."

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 11:42

On Tue, 30 Jan 2007 09:57:13 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Man kan bilde sig ind at man er uden forfængelighed.....

Dejligt kort og kontant indlæg - godt Bo..

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 14:43

> [...]
> ham "som et barn" når jyske fyldte forsamlingshuse klappede af hans
> performance på talerstolen, dvs besvarelse af spørgsmål (taler over

Bifald er et måleinsrument, der vejleder til bedre kommunikation.

Glistrup ryster på hovedet af den forfængelighed med at man skal se
sig selv i ansigtet i spejlet om morgenen og være stolt af sine
successer.
Han har blikket stift rettet mod fremtiden og søger størst mulig lykke
for flest mulig

Men Guy de Maupassant og Rousseau skrev begge at et menneske helt
uden forfængelighed må være et monster - og blandt Glistrups få og små
selvbedrag er nok, at han _er_ lidt forfængelig - men ikke meget.

Bifald skal justere så næste tale bliver bedre

Blandt hans mange nytænkninger er at staten aldrig skal tage hensyn
til stolthed og ære -

og fx derfor straffe voldtægt og pædofile kærtegn mindre end
lemlestelse, for sexuel krænkelse er jo æresmæssig mere end fysisk.

JEg tror han vælger ikke at bruge sin tid på at nyde opnået ære og
stolthed og NÆSTEN fortrænger hvad ikke kan gavne fremtidigt politisk
arbejde.
Han er et virkelig spændende menneske at have været tæt ved

" Har hånd du lagt på Herrens plov, så se dig ej tilbage," er en
GRundtvigsalme som han ofte citerer - hans var var grundtvigiansk
menighedsrådsformand (og kemifysik-gymnasielærer i Rønne)