Fleksibelt arbejdsmarked????
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-01-07 06:59

http://unenumerated.blogspot.com/2006/10/liberty-and-habeas-corpus-ii.ht
ml

1500 tyskere hentet til Kolding pga. mangel på arbejdskraft, men s
danskerne nyder at sidde derhjemme og hæve dres bistand... juhu for
vlefærdsstaten og det høje skattetryk!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-01-07 12:06

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1500 tyskere hentet til Kolding pga. mangel på arbejdskraft, men s
> danskerne nyder at sidde derhjemme og hæve dres bistand... juhu for

Ja, gi folk tivoli, sport er blevet den største industri i dagen Danmark,
idolerne og deres fans sidder derhjemme og går i et med sofaen.

Mvh Kurt

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-01-07 14:12

> [...]
>
> 1500 tyskere hentet til Kolding pga. mangel på arbejdskraft, men s
> danskerne nyder at sidde derhjemme og hæve dres bistand... juhu for

Jamen så kunne du jo passende gå foran og vise et godt eksempel ved at tage
et arbejde, skide hykler!!.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-01-07 14:29

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så kunne du jo passende gå foran og vise et godt eksempel ved at tage
> et arbejde, skide hykler!!.

Jeg har et arbejde, knægt. Og smut så ud og vask din mund med sæbe.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-01-07 14:34

> Jeg har et arbejde, knægt.

Jeg var ikke klar over, at dyrene i Zoo blev betalt.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-01-07 14:41

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg var ikke klar over, at dyrene i Zoo blev betalt.

Du viser som altid dit høje intellektuelle niveau.

Fra : gb

Dato : 25-01-07 14:49

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:
> Du viser som altid dit høje intellektuelle niveau.

Ignorér dog den nar. Han har aldrig bidraget med andet end udtalelser
om, hvor klog han selv er, og hvor dumme alle andre er.

Desuden har han svjeo en psykiatrisk diagnose som sociopat, det er
derfor han kan bruges i kommunalt regi.

--
GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-01-07 14:28

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> http://unenumerated.blogspot.com/2006/10/liberty-and-habeas-corpus-ii.ht
> ml

Rettelse til link:

http://epn.dk/erhverv_samfund/arbejdsmarked/article17957.ece

Sådan.

Fra : E.M.

Dato : 25-01-07 16:53

> [...]
>
> 1500 tyskere hentet til Kolding pga. mangel på arbejdskraft, men s
> danskerne nyder at sidde derhjemme og hæve dres bistand... juhu for

På den arbejdsplads hvor jeg arbejder, havde vi for kort tid siden besøg af
en busfuld arbejdsløse (bistandsklienter) fra Kolding, af den flok var der
to der blev ansat (resten syntes arbejdet så for hårdt ud) af de to kom den
ene slet ikke, og den anden skred efter to timer, så jeg forstår godt at
virksomhederne ser sig om i andre lande.

E.M.