Gode eller dårlige nyheder...
Fra : /Peter

Dato : 19-01-07 22:03

det komer an på betragteren.
Ved ikke lige om det hører til under politik eller religion
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/19/211632.htm?nyheder

hvis vi havde været som dem, kørte vi rundt i gaderne hujende, flagende og
truttede i hornet,
men det er vi jo ikke.

Fra : Jesper

Dato : 19-01-07 22:17

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/19/211632.htm?nyheder
>
> hvis vi havde været som dem, kørte vi rundt i gaderne hujende, flagende og

Labanen er dødsyg og det har han han været længe, nu er han det bare
også fysisk.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-01-07 22:22

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/19/211632.htm?nyheder
>
> hvis vi havde været som dem, kørte vi rundt i gaderne hujende, flagende og

Det hører til under dk.politik.indvandring............

Mvh Kurt

Fra : Krumme

Dato : 19-01-07 22:53

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Det hører til under dk.politik.indvandring............
>
> Mvh Kurt

Fordi du ikke vil diskutere det??

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-01-07 23:16

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi du ikke vil diskutere det??

Næ. Labanen fylder for meget i medierne, nu har han nok også sneget sig uden
om ventelisterne..............

Fra : Alucard

Dato : 19-01-07 22:42

On Fri, 19 Jan 2007 22:03:10 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/19/211632.htm?nyheder
>
>hvis vi havde været som dem, kørte vi rundt i gaderne hujende, flagende og

Måske er det Allah's straf, fordi han har været en slem dreng...???

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-01-07 23:12

On Fri, 19 Jan 2007 22:42:20 +0100 Alucard <alucard44@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Måske er det Allah's straf, fordi han har været en slem dreng...???

Eller også har Gud endelig lyttet efter, når folk i deres fadervor siger
"...og fri os fra det onde...".

Måske man skulle bede om 100 milliarder kr., det lader jo til at det
virker.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Jim

Dato : 19-01-07 23:21

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> "...og fri os fra det onde...".
>
> Måske man skulle bede om 100 milliarder kr., det lader jo til at det

Bed hellere til, at det smitter... altså kun smitter ligesindede... *LOL*

Hvorfor er der ingen jubel fra venstrefløjserne?

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-07 23:10

> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/01/19/211632.htm?nyheder
>
> hvis vi havde været som dem, kørte vi rundt i gaderne hujende, flagende og

DR skirver: "Svinet Laban er heldigvis syg af kræft. Vi kan alle håbe han
dør indenfor overskuelig tid". Citeret frit efter hukommelsen

hæhæhæ.... Gad vide hvordan han forholder sig til det, når han skal
behandles af den lysehårede kvindelige læge?

Men nu ved vi da hvorfor han blev i landet. Gratis lægebehandling. Moral er
godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-01-07 23:14

On Fri, 19 Jan 2007 23:09:41 +0100 "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> sent
the following smoke signals:

>DR skirver: "Svinet Laban er heldigvis syg af kræft. Vi kan alle håbe han
>dør indenfor overskuelig tid". Citeret frit efter hukommelsen

Svinet....? Nåh, ham fra Muhammed-grisen?

>Men nu ved vi da hvorfor han blev i landet. Gratis lægebehandling. Moral er
>godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

+ moms...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-07 23:21

> On Fri, 19 Jan 2007 23:09:41 +0100 "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> sent
> the following smoke signals:

> Svinet....? Nåh, ham fra Muhammed-grisen?

Netop, ham der så en skægget mand med grisetryne og kom til at tænke på
Muhammed. Vi andre tænkte godt nok på en grisefest, men Laban tænkte altså
på sin "profet".

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 19-01-07 23:18

> [...]
>
> Men nu ved vi da hvorfor han blev i landet. Gratis lægebehandling. Moral
> er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Go fanden er det en god nyhed.
Må han lide så længe han bliver holdt i live.

Fra : Bent

Dato : 19-01-07 23:36

Uanset hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke komme i tanke om noget godt at
sige om ham.
Dette kan dog ikke få mig til at glæde mig over hans sygdom.

Fra : Malene P

Dato : 20-01-07 00:41

"Bent" <brr1@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Uanset hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke komme i tanke om noget godt at
> sige om ham.
> Dette kan dog ikke få mig til at glæde mig over hans sygdom.

Heller ikke her -jubler ikke over andres sygdom. Men ville dog helst have
haft ham ud af landet, som han lovede, INDEN hans mulige sygdom blev
opdaget. Men det forklarer måske en del. Gad vide om han -som andre kendte
personer- formår at liste sig uden om ventelisterne?

Malene P