Nivå fiskepark
Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-06-01 20:22

Hej NG

Er du nogen som har nogen erfaring med Nivå Fiskepark. Hvis der vil jeg
gerne vide lidt om fangst mulighederne samt gode fiskepladser.

/Jesper

Fra : HB

Dato : 30-06-01 21:32

Hvis du leder efter et godt put & take vand så find et andet sted. Der er
nok at vælge imellem!!!!
Nivå fiskepark bliver i dag drevet af campingpladsens ejere og kvaliteten
som P&T vand er vist ikke noget at juble over mere.

Vh Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-07-01 13:16

Ok. Hvornår har du sidst fisket der?

Såvidt jeg er orienteret, så der lukket knap 1000 kg fisk ud den sidste
månede, men der er selvfølig ikke ret meget til en sø af den størrelse.

Har du nogle forslag til bedre P&T-søer i det nordsjællandske?

/Jesper

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 03-07-01 23:25

hej Jesper du kan roligt fiske i Nivå det er en god P&T sø. dog det er meget
svært at fiske med fluestang da der næsten ingen steder er plads til
bagkast, men den kan fiskes på bobbelflod.
knæk og bræk.
hvide/blå tunge gemmenløber er bedst. der er dybt. god tur.

thomas.nyberg@email.dk

Jesper Hansen <JesperH@Nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hn49t$38p$1@sunsite.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-07-01 21:17

Hej Thomas
Tak for dit indlæg, der var jeg lige ved at kasere søen.

Hvormange gange har du fiske der ? og hvilke fangster har du gjort.

/Jesper