Voldvanvid gjaldt også Dortheavej-happenin~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-07 13:12

Voldvanvid gjaldt også Dortheavej-happening

Leder-skribenten for Lokalavisen ved godt, at når unge stjæler hus og
skal smides ud af så meget politi, så stjæler de unge over en million
kroner fra skatteborgerne.

Under leder-artiklen står at et kulturhus snart forlades af
kvarterløftprojekt. Start en pengeindsamling til fordel for de unge,
så de kan betale depositum og leje og bruge det hus - som alle andre
gør , når de ikke vil dyrke deres fritids-kultur udendørs eller hjemme
.. Jeg tror ikke mange Nørrebroere har lyst at støtte voldsvanviddet,
selvom det kun ramte en enkel nabo til Dortheavej

Han måtte ifølge Ekstrabladet flå en jernkølle ud af en af de unge, da
han gik forbi og blev angrebet. Han var tidligere dørmand, men andre
var nok blevet lemlestet af voldsmændene, der har smadret mange
vinduer i mit hus men min kone, lejerne og jeg er heldigvis ikke
blevet ramt endnu af stenkastene.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46