Til helvede med de formynderiske politiker~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 01:47

http://news.tv2.dk/article.php/id-5866825.html

Sådan skal det være.

Danskerne forstår at politiket ikke kan forsvare dem, og reagerer
derefter!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 01:52

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://news.tv2.dk/article.php/id-5866825.html
>
> Sådan skal det være.

Ja og det er tankevækkende at registrerede overtrædelser af våbenloven
stiger i takt med vores indvandrerproblemer.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 02:02

Bull <NejTakSpam> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og det er tankevækkende at registrerede overtrædelser af våbenloven
> stiger i takt med vores indvandrerproblemer.

Det kan have to direkte årsager:

1) Det er indvandrene der overtræder loven.

2) Det er danskerne der vil forsvare sigselv imod indvandrervolden.

3) Begge ovenstående.

Uanset hvad er loven forældet. Afskaf den, og lad folk forsvare sig selv
osm de har ret til.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-01-07 02:26

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> http://news.tv2.dk/article.php/id-5866825.html
>
> Sådan skal det være.
>
> Danskerne forstår at politiket ikke kan forsvare dem, og reagerer
> derefter!

Tja, jeg er nu egentlig mere tilbøjelig til at mene at det vel måske helst
slet ikke i første omgang BURDE være sådan, men ikke desto mindre forstår
jeg udmærket folk ikke gider at finde sig i at skulle blive ofre for vold,
røverier og overfald, som endda knap nok tages seriøst af politiet ved
anmeldelse eller som politiet slet ikke fra politisk hold er givet
tilstrækkelige resourcer til.

Og eet eller andet sted kunne jeg da nok blive lige præcis så paranoid at
mistænke politiet (samt anklagemyndigheden) for at være væsentligt mere
fortørnede på denne urmager, der forsvarede sig, idet han derved så at sige
"tager brødet ud af munden på dem" ved ikke bare at ville finde sig i at
blive endnu et kedeligt tal i røveristatistikken og dermed offer for et
politisk spil om tilførsel af ressourcer, end de overhovedet personligt
måtte mene noget som helst om røverne: Bevæbnede borgere der ligefrem
forsvarer sig selv må nu engang siges at udgøre en vis betydelig
erhvervstrussel imod en stand af politifolk, der netop har magtanvendelse af
den kaliber (pun intended!) som eksklusivt professionelt priviligie. Ikke at
jeg dog håber at danske politifolk bevidst tænker sådan, men denne kedelige
mistanke opstår desværre alligevel ret hurtigt...

Anders Peter Johnsen